Čeština
Konzultace zdarma

Optimalizace SEO pro weby a eshopy - co to znamená?

V tomto článku vás za náš SEO Ninja klan chceme seznámit s klíčovým principem jménem M.O.P. a projít si i nejčastější dotazy za SEO, které jsme nasbírali od vás, majitelů e-shopových stránek.
A pokud vás zajímá i více obecně v kostce něco o problematice SEO, tak i to zde najdete.

Nechť je vám obsah užitečný.

Nejlepší rady pro SEO za rok 2024?

Jak jsme již psali v článku pro Shoptet - Konstanty a proměny SEO: „Něco se mění, něco zůstává."
Hodně se ale mění s rozvojem AI.

Proto je potřeba ještě více vypilovat rovinu obsahu a informací, které zákazníkům nabízíte, a také to, jak jim je nabízíte (tedy jakou formou).
Zkratka toho je za nás ve třech písmenech - M.O.P
A co znamená? 

SEO Ninja s mopem.

Mobil 

  • Rychlost načítání stránek na mobilních zařízeních (pozor, jedná se o novou důležitou metriku INP v rámci metrik Core Web Vitals).

  • Responzivita.

Obsah

  • Komunikací sdělující unikátní know-how (o to víc v rámci AI rozvoje), nebát se ukázat, jak to vidíme v rámci tématu za náš brand XY.

  • Správně strukturovaný (využívající #kotvy).

  • Provázaný s produkty a kategoriemi.

  • A jestli bude generovaný AI, lidmi, nebo jejich mixem (což odhadujeme, že bude na 90 % na konci roku a dále do dalších let) je vlastně trochu i jedno. Důležitá bude věcnost, relevance a užitečnost uživatelům.

Přívětivý pro uživatele

  • Vhodná informační architektura e-shopu.

  • Nenuťte uživatele přemýšlet (děkujeme S. Krugu, nezapomeneme).

  • Cookies máte rozumně vyřešené (také velké téma těchto let).

  • 404 adresa.

Takže, kdykoliv zapomenete, vzpomeňte si na principy skrývající se pod zkratkou M.O.P.
Protože mít tohle v pořádku a pracovat na tom, bude znamenat, že vás zákazníci i vyhledávače budou milovat. 

Vyhledávače totiž upřednostňují (a vždy budou) stránky, které poskytují hodnotný a originální obsah.
Publikujte pravidelně články, blogy a produktové recenze, a tím budete užiteční.

Co to SEO je?

Search Engine Optimization, neboli SEO, je proces optimalizace vašeho webu pro získání přirozené (organické) návštěvnosti z vyhledávačů, jako jsou Google a Seznam.

Být vidět na klíčová slova a témata na internetu, a to díky obsahu, jeho vhodné strukturovanosti a dobré rychlosti webu.   

Překlad pojmu SEO

V češtině se používá standardně překlad „optimalizace pro vyhledávače“, který zavedl legendární Marek Prokop.

Matoucí je to trochu v tom (to uznává i sám Marek), že „…vyhledávače zase obsah optimalizují pro lidi - neboli nás, všechny uživatele webu.” 

Cíl SEO?

Ninja a vrchol hory

Díky SEO může být váš web a značka vidět a být dohledatelná. Lidé tak poptají služby, produkty a informace u vás a ne u konkurence. Ve zkratce jsou to tyto 3 body:

  • Být dohledatelný na správná „byznysová slova a témata”.

  • Přivádět relevantní návštěvnost a zvyšovat její objem.

  • Dávat lidem dobře strukturované informace a pomáhat jim v orientaci. 

Jak klientům vždy říkáme, někdo musí být první v řazení výsledků, tak proč ne zrovna vy, že?

Search engine optimization se dále dělí do dvou důležitých kategorií: On-page SEO a Off-page SEO.

On-page SEO

On-page SEO se zaměřuje na optimalizaci konkrétního webu. Cílem je zlepšení obsahu, kvality, struktury webových stránek jak pro uživatele, tak vyhledávače. Optimalizací návštěvníci lépe pochopí vaši značku a nabízené služby. On-page SEO se zabývá například:

  • dobou načítání stránky,
  • mírou okamžitého opuštění stránky,
  • celkovou dobou trvání relace,
  • responzivitou webu,
  • optimalizací klíčových slov.

Off-page SEO

Off-Page SEO jsou aktivity provozované mimo samotný web, které vytvářejí a zvyšují povědomí o značce. Off-page prvky převážně zvyšují důvěryhodnost stránek jak pro uživatele, tak i vyhledávače. Off-Page SEO funguje tak, že jiné webové stránky propagují a odkazují na vaše stránky.

V Off-Page SEO jsou důležité Backlinks (zpětné odkazy). Počet a kvalita zpětných odkazů na vaše stránky je největším faktorem Off-Page SEO. Čím více webů bude odkazovat na váš obsah, tím lepší hodnocení získáte od vyhledávačů.

Jak mít kvalitní SEO a dostat na první příčky ve vyhledávačích?

SEO Ninja a měří výkon SEO

Prvně je důležité si nechat zkontrolovat technické nastavení vašeho webu. Můžete mít úžasné texty, obrázky i produkty, ale technické SEO může všechen tento kapitál znehodnotit. Nejlepší možností, jak zjistit, jak je na tom váš web po SEO stránce, je kontaktování zkušeného SEO specialisty, který vám nastavení projde.

Můžete si například objednat nezávaznou konzultaci či audit webu.
SEO analýzou zjistíte, co se dá na vašem webu opravit a vylepšit. Specialisté zhodnotí celkový výkon komplexní analýzou a navrhnou řešení na míru.

Do analýzy webu patří:

  • analýza klíčových slov,
  • analýza návštěvnosti,
  • analýza konkurence,
  • obsahové SEO,
  • technické SEO
  • analýza zpětných odkazů,
  • prolinkování webu a další.

Pokud si chcete zanalyzovat web sami, určitě si jako první položte tyto otázky:

Na jaké návštěvníky cílíte? Je váš web přehledný a pochopitelný? Co je cílem vašich webových stránek? Je web responzivní pro různá zařízení? Všechny vaše odpovědi by měly být reflektovány na vašem webu.

Základní SEO analýzu provedete těmito kroky:

SEO analýza webu


1.     Struktura webu

Obsahuje hlavní stránka všechny potřebné informace pro vaši cílovou skupinu? Má každá stránka nadpis a obsah? Je vše srozumitelné a čitelné?

2.     Návštěvnost

V Google Analytics zjistíte odkud uživatelé přicházejí, míru opuštění stránky, průměrnou dobu trvání relace. Těmito údaji dokážete zanalyzovat kvalitu návštěvnosti.

3.     Analýza klíčových slov

Sepište si klíčová slova, která vyhledává cílová skupina, a následně je zapracujte do vašeho webu. Zkontrolujte také konkurenci a jejich použitá klíčová slova (použijte například nástroj Collabim).

4.     Obsah webu

Zkontrolujte na všech stránkách nadpisy (jestli obsahují klíčová slova), titulky a popisy (je text zajímavý a informační pro cílovou skupinu?). Také se podívejte na množství textu na každé stránce. Obsahově by stránka neměla být příliš krátká.

5.     Počet indexovaných stránek

Pomocí operátora site zjistěte, kolik stránek vyhledávač indexuje. Zadejte do vyhledávání Seznam i Google: „site:vasedomena.cz“ a porovnejte výsledky mezi těmito vyhledávači.

6.     URL

Zkontrolujte, jestli URL obsahuje klíčová slova, není příliš dlouhá a funguje přesměrování.

 

Pokud si nebudete vědět rady nebo potřebujete komplexnější analýzu, určitě se ozvěte zkušenému odborníkovi, který dokáže lépe rozpoznat problémy s technickou i obsahovou částí. Využijte našeho kontaktního formuláře pro nezávaznou konzultaci zdarma.

 

Jak SEO měřit?

Jak se SEO měří

Specializované SEO nástroje jsou důležitým prvkem pro optimalizaci webu. Nástroje ulehčují práci, sbírají a vyhodnocují výsledky. Na trhu je jich celá řada, většina se specializuje na určitou činnost, ale existují i multifunkční nástroje.

Collabim

Collabim je v Česku nejužívanější nástroj pro SEO. Měří pozice klíčových slov, ukáže vám konkurenci pro jednotlivá klíčová slova, monitoruje PPC reklamy, analyzuje weby, kontroluje zpětné odkazy a zvládá jazykové mutace. Collabim nabízí zkušební lhůtu zdarma na 14 dní.

Screaming Frog

Dalším nástrojem je například Screaming Frog, který je především používám pro SEO analýzu webu. Prozkoumává veškerá metadata, čímž pomáhá k vytvoření Sitemapy. Sitemapa pomáhá vyhledávačům s orientací na vašem webu a s indexováním.

Google Search Console

Google Search Console je nástroj, který pomáhá se sledováním zobrazování vašeho webu ve výsledcích vyhledávání a s odstraněním problémů. Jedná se o bezplatný nástroj od Google a není nutné se registrovat.

Ahrefs

Ahrefs je nástroj pro analýzu zpětných odkazů, konkurence, obsahu webu a také navrhuje klíčová slova.

Google Analytics

Google Analytics je nejpoužívanější služba na analýzu výsledků webových stránek. S GA můžete sledovat návštěvnost webu, chování uživatelů, počet konverzí, tržby a mnohem víc. 

Nejčastější dotazy majitelů e-shopů k SEO

Dotazy za SEO k e-shopům

Jak mohu optimalizovat titulky a popisy produktů pro SEO?

Velmi snadno. Začnete tím, že si z hotové analýzy klíčových slov vyberete vhodná vystihující slova, kterými pojmenujete danou stránku v rámci titulku a popisku. Titulek by měl mít ideálně do 70 znaků a popisek do 156 znaků.

Buď rovnou editujte obsah v rámci administrace, kde vidíte, jak se text aktuálně zobrazuje, nebo využijte nástroj SEOmofo. Pokud to jde, využijte také strukturovaná data jako např. propisování recenzí produktu do popisku apod.

  • TIP SEO Ninji: Při větším objemu stránek zkuste zapojit automatizaci. Pomoci může šikovný vývojář nebo AI.

Jaký vliv má rychlost načítání stránky na SEO?

Vyhledávače považují rychlost načítání za velmi důležitý faktor, protože má přímý vliv na uživatelskou zkušenost s obsahem. 

Google zavedl metriku Core Web Vitals, která vás informuje o jednotlivých aspektech rychlosti webu přímo v rámci rozhraní Google Search Console.

Stránky, které se načítají pomalu, mohou vést k vyšší míře opuštění. Optimalizace pro rychlejší načítání může zahrnovat zmenšení velikosti obrázků, minimalizaci kódu JavaScript a CSS, využití mezipaměti prohlížeče a další techniky, které vyjdou najevo z auditu rychlosti webu. 

  • TIP SEO Ninji: Měřte rychlost webu nejlépe kontinuálně, jinak nevíte kontext. Online nástroje nějaké informace dávají, ale určitě je lepší to analyzovat přímo s týmem zkušených lidí za vývoj webů. 

Jak pracovat s URL adresami? 

Pokud tu možnost máte, tak dělejte tzv. čisté URL adresy. Takové, které jsou přehledné a dobře zapamatovatelné. 

Vyvarujte se také hromadění zbytečných adresářů a kategorií v URL. Ono to spíše nevypadá jen hezky, ale za SEO (pokud tam budete mít dobrý obsah pro uživatele) to nakonec ani nemusí rozhodovat. 

  • TIP SEO Ninji: Tvořte pevné URL adresy z hodnotných filtračních parametrů. Např. pokud se dobře hledají “bílé boty” a vy je prodáváte, tak z tohoto filtru udělejte samostatnou URL adresu. Tím si hned pokryjete toto klíčové téma v rámci SEO.

Jak efektivně pracovat s klíčovými slovy?

V případě e-shopu je budete distribuovat tímto směrem:

  • Kategorie

  • Filtrační parametry

  • Produkty

  • Blogy/Průvodce/Tipy

  • FAQ

Pro každou stránku si určíte vstupní slova, která budou mít za cíl přivést lidi z vyhledávačů. Ideálně pak slova zapracujte do struktury hierarchie stránky v rámci nadpisů, podnadpisů a metapopisků. 

A nejlepší efekt vězí v interním prolinkováním informací, které se vzájemně doplňují a podporují.To, že k sobě dáte tématické informace a usnadníte tak návštěvníkům procházení webu, potěší jak lidi, tak vyhledávače.

  • TIP SEO Ninji: Neoptimalizujeme obsah nikdy na jedno slovo! Pracujeme po tématech, abychom zvětšili množinu klíčových slov.

Jak mohu sledovat a měřit úspěšnost svého SEO?

Pomocí Collabimu, kde ideálně měříte konkurenci a pohyb v historii pozic každého jednotlivého klíčového slova.

Pak je tu Google Search Console, která vám ukáže detailně počet prokliků a počet zobrazení v rámci zvoleného časového úseku.
A Google Analytics 4 jsou dalším nástrojem pro efektivní zjištění např. trvání času stráveného na stránce, míře opuštěnosti apod.

  • TIP SEO Ninji: Zkuste si udělat měsíční aut. report, který vám bude chodit z Googlu v rámci aplikace Data Studia (dnes už Looker).

Za jak dlouho se účinek SEO projeví?

Žádný web nezačíná na stejné startovní čáře, proto je třeba si pečlivě rozmyslet, jak SEO naplánovat. Někdy to bude dávat dobrý smysl, někdy ne. To by vám měl poradit každý správný SEO specialista. 

Každopádně SEO je kontinuální činnost, která začne ukazovat svou tvář v momentě, kdy i třeba málo, ale efektivně, ho neustále vylepšujete. Někdy stačí pár týdnu a někdy pár měsíců. Za předpokladu kontinuální práce můžete už např. do půl roku obvykle vidět pěkné posuny ve vyhledávačích na velké množství slov. 

  • TIP SEO Ninji: Zkuste si do začátku vzít jedno stěžejní téma a nepolevit v produkci obsahu, dokud ho nebudete mít nejlépe informačně vytuněné v rámci internetu. To znamená mít ideálně jeden pěkně velký sesumírovaný obsah/článek. Jistě se to brzy chytne i ve vyhledávačích.  

Jaké linkbuildingové strategie bych měl používat?

Můžete zkusit barter s blogery. Udělají recenzi na vaše zboží a dají vám zmínku a odkaz. Přemýšlejte, jak to šikovně „sfouknout” i v rámci influencerů na Tik Toku nebo Instagramu.

Můžete vypracovat zajímavou infografiku a studii, které si mohou všimnout i informační portály. Vy tím získáte „odkaz zdarma”.

Určitě využijte i možnost nákupu prostoru na externích doménách pro vaše články, které tam budete publikovat.

  • TIP SEO Ninji: Využijte nástroje jako jsou Ahrefs, Marketing Miner nebo Collabim. Ušetří vám mnoho času na vytipování zajímavých domén.

Jak mohu zlepšit interní odkazování na mém e-shopu?

Podle Dušana Janovského jde o nejvíce podceňovanou věc v SEO. A má tak trochu pravdu. Připomněl to na nedávném SEO Restartu. 

Správné interní propojení vytváří silnou informační pavučinu, což je dobrým signálem pro vyhledávače. 

Používejte popisné anchor texty, které přesně vystihují obsah cílové stránky, kam uživatele chcete nově vést. Zaměřte se na odkazy k nejdůležitějším stránkám, jako jsou hlavní produkty a kategorie.

Vytvářejte kvalitní obsah, jako jsou blogy nebo návody, které mohou sloužit jako zdroj pro působivé interní odkazování. Pravidelně odkazy aktualizujte, abyste zajistili relevanci a užitečnost odkazů.

  • TIP SEO Ninji: Kvantita tady nerozhoduje. Přemýšlejte nad tím, zda je daný interní odkaz obohacením pro uživatele a pomůže mu (tedy bude užitečné mu takový možný průchod nabídnout). 

Jak mohu optimalizovat svůj e-shop pro lokální vyhledávání?

Zjistěte si lokální fráze z analýzy klíčových slov. Pak popřemýšlejte, co by lidé chtěli např. pod slovem “boty brno” najít a takový obsah jim dejte. Nezapomeňte vyplnit lokální věci do meta popisků.

Optimalizujte také svůj profil v rámci služby Google My Business. 

Můžete též začít vytvářet i specifický lokální obsah v rámci nějaké studie k tématu vašeho podnikání. 

  • TIP SEO Ninji: Zkuste získat i nějaké lokální tématické zpětné odkazy. Nakonec z toho může vzniknout i přesah byznysu a aktivit s místní komunitou. Buďte otevření. 

Jaké jsou nejčastější SEO chyby, které e-shopy dělají?

Nejčastější chyby jsou následující:

  • Nedělají se parametrické URL adresy.

  • Popisek kategorie produktů vůbec uživateli nepomáhá v orientaci.

  • U vícero jazykových mutacích není obsah dobře lokalizován.

  • Filtrace produktů na mobilních zařízeních je pomalá.

  • Nikdo neví, co jaká stránka má za SEO přivádět z vyhledávačů.

  • Nepracuje se kontinuálně na obsahu.

  • Obsah se neaktualizuje.

  • V blogu nejsou dobře poutané produkty a interní prolinkování pokulhává.

  • TIP SEO Ninji: I kdybyste neměli po ruce vůbec žádná data, tak si prostě sedněte a napište strukturovaný informační článek a hlavně ho publikujte. Prostě něco udělejte a uvidíte, jaký to bude mít efekt. Někdy analýzy i jen zdržují a matou, pokud nechápete správně jejich význam a kontext. 

Jak mohu využít blog ke zlepšení SEO na mém e-shopu?

Naprosto zásadním způsobem. Blog bude něco, kde budete vlastně tvořit nové podstránky, na které se mají jisté tématické výrazy zachytávat. Za SEO tím dáváte vzniknout efektivnímu prostoru

Následně publikujte kvalitní obsah související s vašimi produkty a oborem, který odpovídá dotazům vaší cílové skupiny. Začleňte klíčová slova do titulků, podnadpisů a těla příspěvků. 

Vytvořte odkazy z blogových příspěvků na příslušné produktové stránky a kategorie. Aktualizujte blog pravidelně s novým obsahem, aby vyhledávače i uživatelé měli důvod se vracet.

  • TIP SEO Ninji: Dejte do obsah blogu „vlastní hlas” a prodávejte obsahem vlastní jedinečné know-how a tipy a rady. Nebojte se také doporučit konkrétní produkty, když víte, že klienti jsou s nimi spokojeni. Prostě se nebojte skloubit informační charakter s prodejním do jedné působivé linky.

Jaké jsou nejlepší praktiky pro použití obrázků a alt textů pro produkty?

Optimalizujte v první řadě velikost. Maximálně kilobajty, nikdy ne 1MG a více, to je smrt pro rychlost webu.

Každý obrázek by měl mít přesný a popisný alt text, který vysvětluje, co na obrázku je, a zahrnuje relevantní klíčová slova. 

Dbejte na responzivitu obrázků (nejen jich, ale i celého webu) ve všech zařízeních a prohlížečích. Často se děje, že se nezkontroluje např. Safari, Mozilla nebo mobil na šířku. 

  • TIP SEO Ninji: Často se to podceňuje, ale dobře optimalizované obrázky přivádějí dost lidí za obrázkové vyhledávání. A to je přece slušná porce trafficu, že? 

A u samotné strukturace nahrávání obrázků na web používejte popisné názvy souborů s klíčovými slovy místo náhodných čísel nebo písmen. To tedy za SEO nepomůže, ale vy se v tom lépe vyznáte!

Jak se rozhodnout? SEO specialista vs. SEO svépomocí

Pro optimalizaci vašich webových stránek si můžete sehnat SEO specialistu, který ví, co dělá, a vy se nebudete muset trápit s různými nástroji. A vlastně to nemusí ani stát „bambilión” korun.

Můžete si najmout například SEO freelancera, SEO konzultanta nebo agenturu, která SEO služby zprostředkovává. 

Každá z možností má své pro a proti. Pokud si chcete zjistit rozdíl mezi těmito specialisty, přečtete si náš detailnější článek: SEO specialista - konzultant, agentura anebo freelancer?

Co mluví pro SEO specialistu?

  • Expertíza a zkušenosti: Dokáže identifikovat a řešit složité problémy, které by vám mohly uniknout.

  • Časová úspora: Šetří čas, který byste museli věnovat učení se a implementaci SEO strategií. Můžete se soustředit na jiné aspekty vašeho podnikání.

  • Aktuální přehled: SEO se neustále mění. A pro SEO specialistu není SEO jen práce, ale i živelný osobní zájem vědět, co a jak se děje. 

  • Rychlejší výsledky: To asi není potřeba více rozebírat.

A pokud přemýšlíte, že byste si SEO řešili na e-shopu sami?

  • Náklady? Ano i ne (jak se to vezme): Sice ušetříte náklady na služby specialisty, ale „šmahem” je investujete spolu s vlastním časem do učení SEO. 

  • Učení se: Získáte dovednosti v SEO, které mohou být cenné, ale vyžaduje to čas a závazek. Ale pozor, ne všechna videa a články na internetu jsou vážně dobrá k tématu SEO! 

  • Máte zase oborové znalosti a víte, co uživatelé chtějí: Můžete uplatnit osobní přístup a strategie přesně podle vašich potřeb, ale je to bez záruky odbornosti za SEO.

Ideální je kombinace přístupu SEO odborníka, dobrého copywritera a majitele e-shopu. Tahle “trojčlenka” udělá pořádné SEO divy.

Jaká webová platforma pro e-shopy a SEO je nejlepší?

Nedá se říct, jaká je nejlepší, ale spíše jaká může být pro vás nejvhodnější.

Mezi nejvíce asi populární řešení u nás v ČR patří např:

  • Shoptet

  • Shopify

  • Wordpress

  • Joomla 

S tím, že za nás vždy klientům doporučujeme Shoptet. A proč? Protože s ním pracujeme za Brand Elevator již dlouho a osvědčil se nám. V poměru výkonu a nákladů a možností funkcí může být i pro vás velmi výhodným řešením.

Jak zjistit příčiny poklesu organické návštěvnosti z Vyhledávání Google?

Dokument od Googlu z července 2021 popisoval pět hlavních příčin poklesu návštěvnosti z organického vyhledávání. A také nám prostřednictvím grafů ukázal, jakou vizuální podobu mohou mít v přehledu výkonu v Google Search Console.

Koncem dubna 2024 Google zveřejnil na toto téma nový dokument „Debugging drops in Google Search traffic".

???? Hlavní příčiny propadu organické návštěvnosti na Googlu:

1. Technické problémy: Chyby, které mohou Googlu bránit v procházení, indexování nebo zobrazování vašich stránek uživatelům - například dostupnost serveru, načtení souboru robots.txt, ‚Stránka nenalezena‘ a další.

2. Bezpečnostní potíže: Pokud je na vašem webu nějaká bezpečnostní hrozba, Google na ni upozorní uživatele ještě předtím, než se dostane na váš web, což může mít dopad na návštěvnost z Vyhledávání.

3. Problémy se spamem: Google odhaluje postupy, které porušují zásady Vyhledávání Google na ochranu proti spamu, a to jak prostřednictvím automatických systémů, tak v případě potřeby prostřednictvím lidí, což může vyústit až v ručně provedený zásah.


4. Aktualizace algoritmů: Google neustále vylepšuje způsob, jakým hodnotí obsah, a podle toho i aktualizuje své hodnoticí algoritmy. Aktualizace základního algoritmu (tzv. core updates, „aktualizace jádra") i další menší aktualizace mohou mít vliv na výkon, některých stránek ve výsledcích vyhledávání. Zároveň si však pamatujte, že pozice nejsou jednou pevně dané. Výsledky vyhledávání mají dynamickou povahu, protože samotný otevřený web se neustále mění a přináší nový a aktualizovaný obsah.

O velkém propadu v umístění mluvíme, když zaznamenáte výrazný pokles z předních pozic na hodně výrazů (například propad z 1. stránky na 29. místo).

V takových případech se podívejte na svůj web jako celek (nejen na jednotlivé stránky) a ujistěte se, že je užitečný a  důvěryhodný a že slouží v prvé řadě lidem. Pokud jste na svém webu udělali změny, může to nějakou dobu trvat, než se projeví: některé změny se projeví během několika dní, zatímco jiné až po několika měsících.

5. Sezonnost a měnící se zájmy: Změny v chování uživatelů ovlivňují zájem o některé vyhledávací dotazy, ať už v důsledku nových trendů, nebo toho, že se jedná o sezonní klíčová slova. Návštěvnost se tak sníží v důsledku vnějších vlivů.

6. Změny na webu nebo jeho migrace: Pokud změníte adresy URL na webu, může během jeho nového procházení a přeindexace docházet k určitým výkyvům v umístění. Obecně platí, že u středně velkých webů to může trvat několik týdnů, než Google změny zaregistruje, u větších webů ještě déle.

Zdroj: Google Search Central Blog: „Debugging drops in Google Search traffic". Publikováno: 26. 4. 2024. Dostupné z: https://developers.google.com/search/docs/monitor-debug/debugging-search-traffic-drops.

Další zajímavé doporučení, co by vás mohlo zajímat

Přednášíme

Zjistit více

Spolupracujeme s těmito firmami

Zobrazit všechny reference