Rozšířená realita pro e-shopy
Získejte náskok před konkurencí!
Vlastníte e-shop a tržby vám poslední dobou stagnují? Nebo chcete zatraktivnit svou nabídku? Možná je na čase zkusit něco nového. Něco, co vám pomůže:
- Odlišit se od konkurence
- Zvýšit konverzní poměr
- Přilákat nové zákazníky
Jak na to?
- Proč by e-shopy měly využívat AR?
- Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop?
- Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí?
- Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?
Co je rozšířená realita?
K čemu se využívá rozšířená realita?
Využít ji můžete napříč obory. Ať už v marketingu, průmyslu, sociálních sítích, školství nebo třeba ve vašem podnikání.
Co je rozšířená realita?
K čemu se využívá rozšířená realita?
Využít ji můžete napříč obory. Ať už v marketingu, průmyslu, sociálních sítích, školství nebo třeba ve vašem podnikání.
Proč by e-shopy měly používat AR?
Vžijte se do role zákazníka. Máte zájem o online nákup sedací soupravy, ale nejste si jisti, jak přesně sedačka vypadá, zda se vám vejde do interiéru nebo zda se svou barvou bude hodit k výmalbě.
Pomocí rozšířené reality umožníte zákazníkům prohlédnout si produkt ze všech stran a dokonce s ním pohybovat v reálném čase například ve svém obýváku či jiné místnosti.
Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop?
Nejjednodušší způsob je nás kontaktovat. Proč?
Naše společnost se tvorbě AR věnuje jako první v České republice již několik let. Za tu dobu jsme pomohli zvýšit prodeje řadě klientům.
Navíc jsme výhradním dodavatelem softwaru MazingXR (rakouský startup v oblasti rozšířené reality) pro český a slovenský trh.
Naše Augmented reality řešení je možné vložit na jakýkoliv web bez potřeby externích aplikací, což je revoluce v online nakupování.
Rádi vám však nabídneme i kompletní řešení pro vaše e-shopy, od jejich tvorby, propagace až po grafické služby a rozšířenou realitu. Jsme připraveni kompletně zastřešit váš business a pomoct vám růst jak v tuzemsku, tak i v zahraničí.
Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí?
Zákazník si i přes nákup na internetu dokáže produkt prohlédnout, jako by stál před ním. Může si otestovat barevné varianty a velikosti podle svých preferencí, interaktivně se zapojit do nákupního procesu a vyzkoušet si produkt ještě před jeho pořízením.
Zásadní výhody AR
- Vyšší konverzní poměr
- Zvýšení prodejů
- Větší spokojenost zákazníků
- Méně dotazů na call centrum
- Méně vráceného zboží
- Lepší vnímání značky
- Konkurenční výhoda
- Kompatibilnost na všech zařízeních
Zásadní výhody AR
- Vyšší konverzní poměr
- Zvýšení prodejů
- Větší spokojenost zákazníků
- Méně dotazů na call centrum
- Méně vráceného zboží
- Lepší vnímání značky
- Konkurenční výhoda
- Kompatibilnost na všech zařízeních
Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?
Nabízíme komplexní služby, a to produktové fotky, 3D modely a AR.
Společně s vámi posuneme váš e-shop do světa AR!
Co získáte?
Získáte vše od klasických produktových fotografií přes detailní 3D modely až po interaktivní AR zážitky.
Detaily
Vaši zákaznicí budou mít možnost prohlédnout si produkt do nejmenších detailů. Vyznačujeme se tvorbou nejvyšší kvality a ostrosti. Naše 3D modely jsou na milimetry přesné, takže si zákazníci mohou produkt snadno představit v reálné velikosti a proporcích.
Zájem
Vaše 3D modely a AR prezentace budou maximálně atraktivní a poutavé.
Dosahy
Oslovíte nejen majitele zařízení s operačním systémem iOS, ale i Android, takže si AR prezentace vašich produktů užijí všichni zákazníci.
Kompatibilita
Můžete použít AR pro všechny typy redakčních systémů jako jsou Shoptet, PrestaShop a či jiná řešení na míru.
Na co se nejčastěji ptáte?
AR na bázi značek
Používá se k rozpoznávání specifických značek (markerů) v reálném světě, kdy po naskenování markeru se na displeji chytrého telefonu nebo AR brýlí zobrazí virtuální objekt.
Příkladem může být aplikace na skenování obalů produktů a zobrazení doplňkových informací.
AR bez značek
Tento typ nevyužívá značky, ale rozpoznává geometrii a vlastnosti okolního prostředí. Virtuální objekty jsou vloženy do reálného světa na základě pozice a orientace zařízení.
Jako příklad pro lepší představu může posloužit aplikace pro zobrazení 3D modelů nábytku v reálném interiéru.
Jaký je rozdíl mezi virtuální realitou a rozšířenou realitou?
Jaký je potenciál rozšířené reality pro marketing?
AR umožňuje zaujmout zákazníky novým a inovativním způsobem. Vytváří poutavé a interaktivní zážitky, které si zákazníci snadno zapamatují.
Jaké jsou příklady AR v praxi?
Rozšířenou realitu využívají v praxi velké značky, jako jsou:
- IKEA, která umožňuje zákazníkům prohlédnout si nábytek v 3D a v reálném prostředí ve své vlastní domácnosti.
- L'Oréal umožňuje vyzkoušet si virtuálně make-up před jeho nákupem.
- Snapchat nabízí AR filtry a objekty, které si uživatelé mohou přidat do svých fotografií a videí.
AR však není výsadou jen velkých firem. Využívejte její výhody už dnes i vy, ať už jste velká, střední nebo malá firma.
Jak lze implementovat rozšířenou realitu do marketingových kampaní?
Existuje hned několik způsobů, jak vám AR může pomoci s vašimi marketingovými aktivitami.
Implementace AR do marketingových kampaní může být skvělým způsobem, jak zaujmout zákazníky a dosáhnout svých marketingových cílů.
1
Ukažte svým zákazníkům produkt ve 3D a v reálném prostředí, ať si ho mohou virtuálně vyzkoušet nebo prohlédnout ze všech stran.
2
Využijte AR pro interaktivní návody a simulace.
3
Vytvářejte AR hry a filtry, které uživatelé mohou používat a bavit se s nimi. Díky tomu si snadno zapamatují vaši značku.
Kde najdu služby rozšířené reality na míru?
Rádi s vámi pořešíme rozšířenou realitu v Praze, Plzni a není pro nás problém za vámi dojet po celé České republice. Spojit se s námi můžete i online.
Kde najdu služby rozšířené reality na míru?
Rádi s vámi pořešíme rozšířenou realitu v Praze, Plzni a není pro nás problém za vámi dojet po celé České republice. Spojit se s námi můžete i online.
Jak se rozšířená realita využívá v oblasti logistiky?
V oblasti logistiky se AR stává čím dál více důležitějším nástrojem. Umožňuje zefektivnit a optimalizovat mnoho logistických procesů, čímž se šetří čas i peníze.
Příkladem může být proces kompletace zásilek, kdy AR brýle s head-up displejem zobrazují informace o produktu a jeho umístění v regálu, čímž se snižuje chybovost a zároveň zvyšuje efektivita.
Dále AR může umožnit vizualizaci zásob v reálném čase, včetně jejich umístění a stavu a hodí se i při příjmu a expedici zboží díky kameře na AR brýlích, která skenuje čárové kódy a RFID tagy, čímž se automatizují procesy.
Výhody, které do tohoto oboru AR přináší, jsou rozhodně:
- Zvýšená efektivita a produktivita
- Snížená chybovost
- Zvýšená bezpečnost
- Lepší komunikace a spolupráce
- Jednodušší a rychlejší školení a vzdělávání
- Snížení nákladů
Jak mohou průmyslové podniky využít rozšířenou realitu?
V průmyslu lze využít AR v oblasti údržby, opravy, při školení, montáži, výrobě či kontrole kvality a bezpečnosti.
Očekává se, že se rozšířená realita bude v průmyslu i nadále rozvíjet a bude hrát stále důležitější roli. Napovídá tomu neustálý vývoj nových a inovativní aplikací AR, které pomáhají zefektivnit průmyslové procesy.