Rozšířená realita pro e-shopy
Získejte náskok před konkurencí!
Vlastníte e-shop a tržby vám poslední dobou stagnují? Nebo chcete zatraktivnit svou nabídku? Možná je na čase zkusit něco nového. Něco, co vám pomůže:
- Odlišit se od konkurence
- Zvýšit konverzní poměr
- Přilákat nové zákazníky
Jak na to?
- Proč by e-shopy měly využívat AR?
- Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop?
- Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí?
- Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?
Co je rozšířená realita?
K čemu se využívá rozšířená realita?
Využít ji můžete napříč obory. Ať už v marketingu, průmyslu, sociálních sítích, školství nebo třeba ve vašem podnikání.
Co je rozšířená realita?
K čemu se využívá rozšířená realita?
Využít ji můžete napříč obory. Ať už v marketingu, průmyslu, sociálních sítích, školství nebo třeba ve vašem podnikání.
Proč by e-shopy měly používat AR?
Vžijte se do role zákazníka. Máte zájem o online nákup sedací soupravy, ale nejste si jisti, jak přesně sedačka vypadá, zda se vám vejde do interiéru nebo zda se svou barvou bude hodit k výmalbě.
Pomocí rozšířené reality umožníte zákazníkům prohlédnout si produkt ze všech stran a dokonce s ním pohybovat v reálném čase například ve svém obýváku či jiné místnosti.
Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop?
Nejjednodušší způsob je nás kontaktovat. Proč?
Naše společnost se tvorbě AR věnuje jako první v České republice již několik let. Za tu dobu jsme pomohli zvýšit prodeje řadě klientům.
Navíc jsme výhradním dodavatelem softwaru MazingXR (rakouský startup v oblasti rozšířené reality) pro český a slovenský trh.
Naše Augmented reality řešení je možné vložit na jakýkoliv web bez potřeby externích aplikací, což je revoluce v online nakupování.
Rádi vám však nabídneme i kompletní řešení pro vaše e-shopy, od jejich tvorby, propagace až po grafické služby a rozšířenou realitu. Jsme připraveni kompletně zastřešit váš business a pomoct vám růst jak v tuzemsku, tak i v zahraničí.
Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí?
Zákazník si i přes nákup na internetu dokáže produkt prohlédnout, jako by stál před ním. Může si otestovat barevné varianty a velikosti podle svých preferencí, interaktivně se zapojit do nákupního procesu a vyzkoušet si produkt ještě před jeho pořízením.
Zásadní výhody AR
- Vyšší konverzní poměr
- Zvýšení prodejů
- Větší spokojenost zákazníků
- Méně dotazů na call centrum
- Méně vráceného zboží
- Lepší vnímání značky
- Konkurenční výhoda
- Kompatibilnost na všech zařízeních
Zásadní výhody AR
- Vyšší konverzní poměr
- Zvýšení prodejů
- Větší spokojenost zákazníků
- Méně dotazů na call centrum
- Méně vráceného zboží
- Lepší vnímání značky
- Konkurenční výhoda
- Kompatibilnost na všech zařízeních
Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?
Nabízíme komplexní služby, a to produktové fotky, 3D modely a AR.
Společně s vámi posuneme váš e-shop do světa AR!
1
Co získáte?
Získáte vše od klasických produktových fotografií přes detailní 3D modely až po interaktivní AR zážitky.
2
Detaily
Vaši zákaznicí budou mít možnost prohlédnout si produkt do nejmenších detailů. Vyznačujeme se tvorbou nejvyšší kvality a ostrosti. Naše 3D modely jsou na milimetry přesné, takže si zákazníci mohou produkt snadno představit v reálné velikosti a proporcích.
3
Zájem
Vaše 3D modely a AR prezentace budou maximálně atraktivní a poutavé.
4
Dosahy
Oslovíte nejen majitele zařízení s operačním systémem iOS, ale i Android, takže si AR prezentace vašich produktů užijí všichni zákazníci.
5
Kompatibilita
Můžete použít AR pro všechny typy redakčních systémů jako jsou Shoptet, PrestaShop a či jiná řešení na míru.
Na co se nejčastěji ptáte?
AR na bázi značek
Používá se k rozpoznávání specifických značek (markerů) v reálném světě, kdy po naskenování markeru se na displeji chytrého telefonu nebo AR brýlí zobrazí virtuální objekt.
Příkladem může být aplikace na skenování obalů produktů a zobrazení doplňkových informací.
AR bez značek
Tento typ nevyužívá značky, ale rozpoznává geometrii a vlastnosti okolního prostředí. Virtuální objekty jsou vloženy do reálného světa na základě pozice a orientace zařízení.
Jako příklad pro lepší představu může posloužit aplikace pro zobrazení 3D modelů nábytku v reálném interiéru.
Jaký je rozdíl mezi virtuální realitou a rozšířenou realitou?
Jaký je potenciál rozšířené reality pro marketing?
AR umožňuje zaujmout zákazníky novým a inovativním způsobem. Vytváří poutavé a interaktivní zážitky, které si zákazníci snadno zapamatují.
Jaké jsou příklady AR v praxi?
Rozšířenou realitu využívají v praxi velké značky, jako jsou:
- IKEA, která umožňuje zákazníkům prohlédnout si nábytek v 3D a v reálném prostředí ve své vlastní domácnosti.
- L'Oréal umožňuje vyzkoušet si virtuálně make-up před jeho nákupem.
- Snapchat nabízí AR filtry a objekty, které si uživatelé mohou přidat do svých fotografií a videí.
AR však není výsadou jen velkých firem. Využívejte její výhody už dnes i vy, ať už jste velká, střední nebo malá firma.
Jak lze implementovat rozšířenou realitu do marketingových kampaní?
Existuje hned několik způsobů, jak vám AR může pomoci s vašimi marketingovými aktivitami.
Implementace AR do marketingových kampaní může být skvělým způsobem, jak zaujmout zákazníky a dosáhnout svých marketingových cílů.
1
Ukažte svým zákazníkům produkt ve 3D a v reálném prostředí, ať si ho mohou virtuálně vyzkoušet nebo prohlédnout ze všech stran.
2
Využijte AR pro interaktivní návody a simulace.
3
Vytvářejte AR hry a filtry, které uživatelé mohou používat a bavit se s nimi. Díky tomu si snadno zapamatují vaši značku.
Kde najdu služby rozšířené reality na míru?
Rádi s vámi pořešíme rozšířenou realitu v Praze, Plzni a není pro nás problém za vámi dojet po celé České republice. Spojit se s námi můžete i online.
Kde najdu služby rozšířené reality na míru?
Rádi s vámi pořešíme rozšířenou realitu v Praze, Plzni a není pro nás problém za vámi dojet po celé České republice. Spojit se s námi můžete i online.
Jak se rozšířená realita využívá v oblasti logistiky?
V oblasti logistiky se AR stává čím dál více důležitějším nástrojem. Umožňuje zefektivnit a optimalizovat mnoho logistických procesů, čímž se šetří čas i peníze.
Příkladem může být proces kompletace zásilek, kdy AR brýle s head-up displejem zobrazují informace o produktu a jeho umístění v regálu, čímž se snižuje chybovost a zároveň zvyšuje efektivita.
Dále AR může umožnit vizualizaci zásob v reálném čase, včetně jejich umístění a stavu a hodí se i při příjmu a expedici zboží díky kameře na AR brýlích, která skenuje čárové kódy a RFID tagy, čímž se automatizují procesy.
Výhody, které do tohoto oboru AR přináší, jsou rozhodně:
- Zvýšená efektivita a produktivita
- Snížená chybovost
- Zvýšená bezpečnost
- Lepší komunikace a spolupráce
- Jednodušší a rychlejší školení a vzdělávání
- Snížení nákladů
Jak mohou průmyslové podniky využít rozšířenou realitu?
V průmyslu lze využít AR v oblasti údržby, opravy, při školení, montáži, výrobě či kontrole kvality a bezpečnosti.
Očekává se, že se rozšířená realita bude v průmyslu i nadále rozvíjet a bude hrát stále důležitější roli. Napovídá tomu neustálý vývoj nových a inovativní aplikací AR, které pomáhají zefektivnit průmyslové procesy.