Rozšířená realita pro e-shopy

Získejte náskok před konkurencí!

Jak na to?

Co je rozšířená realita?

K čemu se využívá rozšířená realita?

Co je rozšířená realita?

K čemu se využívá rozšířená realita?

Proč by e-shopy měly používat AR?

Jak AR dostat na svůj web nebo e-shop?

Jaké jsou výhody AR a co mi jeho implementace zaručí?

Zásadní výhody AR

Zásadní výhody AR

Proč řešit rozšířenou realitu (AR) právě s námi?

1

Co získáte?

Získáte vše od klasických produktových fotografií přes detailní 3D modely až po interaktivní AR zážitky.

2

Detaily

Vaši zákaznicí budou mít možnost prohlédnout si produkt do nejmenších detailů. Vyznačujeme se tvorbou nejvyšší kvality a ostrosti. Naše 3D modely jsou na milimetry přesné, takže si zákazníci mohou produkt snadno představit v reálné velikosti a proporcích.

3

Zájem

Vaše 3D modely a AR prezentace budou maximálně atraktivní a poutavé.

4

Dosahy

Oslovíte nejen majitele zařízení s operačním systémem iOS, ale i Android, takže si AR prezentace vašich produktů užijí všichni zákazníci.

5

Kompatibilita

Můžete použít AR pro všechny typy redakčních systémů jako jsou Shoptet, PrestaShop a či jiná řešení na míru.

Na co se nejčastěji ptáte?

AR na bázi značek

AR bez značek

Jaký je rozdíl mezi virtuální realitou a rozšířenou realitou?

Jaký je potenciál rozšířené reality pro marketing?

Jaké jsou příklady AR v praxi?

Rozšířenou realitu využívají v praxi velké značky, jako jsou: 

AR však není výsadou jen velkých firem. Využívejte její výhody už dnes i vy, ať už jste velká, střední nebo malá firma. 

Jak lze implementovat rozšířenou realitu do marketingových kampaní?

1

Ukažte svým zákazníkům produkt ve 3D a v reálném prostředí, ať si ho mohou virtuálně vyzkoušet nebo prohlédnout ze všech stran.

2

Využijte AR pro interaktivní návody a simulace.

3

Vytvářejte AR hry a filtry, které uživatelé mohou používat a bavit se s nimi. Díky tomu si snadno zapamatují vaši značku.

Kde najdu služby rozšířené reality na míru?

Kde najdu služby rozšířené reality na míru?

Jak se rozšířená realita využívá v oblasti logistiky?

V oblasti logistiky se AR stává čím dál více důležitějším nástrojem. Umožňuje zefektivnit a optimalizovat mnoho logistických procesů, čímž se šetří čas i peníze.

Příkladem může být proces kompletace zásilek, kdy AR brýle s head-up displejem zobrazují informace o produktu a jeho umístění v regálu, čímž se snižuje chybovost a zároveň zvyšuje efektivita. 

Dále AR může umožnit vizualizaci zásob v reálném čase, včetně jejich umístění a stavu a hodí se i při příjmu a expedici zboží díky kameře na AR brýlích, která skenuje čárové kódy a RFID tagy, čímž se automatizují procesy.

Výhody, které do tohoto oboru AR přináší, jsou rozhodně:

Jak mohou průmyslové podniky využít rozšířenou realitu?

V průmyslu lze využít AR v oblasti údržby, opravy, při školení, montáži, výrobě či kontrole kvality a bezpečnosti. 

Očekává se, že se rozšířená realita bude v průmyslu i nadále rozvíjet a bude hrát stále důležitější roli. Napovídá tomu neustálý vývoj nových a inovativní aplikací AR, které pomáhají zefektivnit průmyslové procesy.

    Kontaktujte nás, rádi vám s čímkoliv pomůžeme