Tvorba značky

Otázky, na které rádi servírujeme odpověď

Definování cílové skupiny + Persony

Definování cílové skupiny + Persony

Influenceři + Váš Brand - ano, či ne?

Tvorba obsahu na sociální sítě a Youtube kanál

K pečlivému budování značky neodmyslitelně patří i tvorba kvalitního obsahu, který budou vaši fanoušci organicky sdílet a konzumovat (koukat na videa nebo číst články).

Sestavíme vám komunikační strategii na míru vašim potenciálním zákazníkům, jelikož každá cílová skupina má jiný styl komunikace. Zjednodušeně musíme společnou silou zjistit, na jaký typ obsahu reagují, a ten jim servírovat v pravidelných intervalech. Nejenom, že tím probíhá neustálá reaktivace zákazníka, ale navíc můžeme navýšit prodeje a posílit vztah zákazníků k vaší značce. 

Tvorba obsahu na sociální sítě a Youtube kanál

K pečlivému budování značky neodmyslitelně patří i tvorba kvalitního obsahu, který budou vaši fanoušci organicky sdílet a konzumovat (koukat na videa nebo číst články).

Sestavíme vám komunikační strategii na míru vašim potenciálním zákazníkům, jelikož každá cílová skupina má jiný styl komunikace. Zjednodušeně musíme společnou silou zjistit, na jaký typ obsahu reagují, a ten jim servírovat v pravidelných intervalech. Nejenom, že tím probíhá neustálá reaktivace zákazníka, ale navíc můžeme navýšit prodeje a posílit vztah zákazníků k vaší značce. 

Design produktů a firmy

Pokud se firma rozhodne pro cestu vlastního brandu, musí si nejdříve stanovit svůj logo manuál. Tímto manuálem se poté řídí grafikové, kteří firmě dodávají tvář a „šmrnc“.  Není to ale pouze o barvách produktů, nutné je také vymyslet unikátní slogan, misi, vizi a další komponenty důvěryhodné značky, kterou si zákazníci jednoduše zapamatují a zároveň nezamění za jinou, již existující. 

    Kontaktujte nás, rádi vám s čímkoliv pomůžeme