Tvorba značky
Otázky, na které rádi servírujeme odpověď
- Máte důvod, proč by zákazníci měli kupovat vaše produkty?
- Čím jsou vaše produkty nebo služby výjimečné?
- Máte definované publika, které chcete zasáhnout?
- Víte, kdo jsou vaši ideální zákazníci?
- Víte, na jakých platformách vaše cílová skupina tráví nejvíce času?
- Máte jasně definový způsob, kterým budete komunikovat k vašemu publiku?
- Máte zpamované komunikační dovednosti a kanály konkurence?
Definování cílové skupiny + Persony
Každá firma by měla mít jasně definované persony, což jsou ideální zákazníci nebo ti, kteří u vás nechávají nejvíce peněz. Definování person avšak není tak jednoduché, jelikož byste danou personu měl/měla znát jako svého manžela nebo manželku po 20 letech společného bydlení. Dokud neznáte svou personu, nemůžete ani vytvořit efektivní marketingový mix a následně i kampaně.
Pokud si věříte, že všechny pilíře marketingové strategie ovládáte perfektně, tak jste na nesprávných stránkách, pokud se s tím ale nechcete trápit obraťte se na nás a my vám sestavíme marketingový plán, který vám zajistí maximální efektivitu investovaného rozpočtu.
Definování cílové skupiny + Persony
Každá firma by měla mít jasně definované persony, což jsou ideální zákazníci nebo ti, kteří u vás nechávají nejvíce peněz. Definování person avšak není tak jednoduché, jelikož byste danou personu měl/měla znát jako svého manžela nebo manželku po 20 letech společného bydlení. Dokud neznáte svou personu, nemůžete ani vytvořit efektivní marketingový mix a následně i kampaně.
Pokud si věříte, že všechny pilíře marketingové strategie ovládáte perfektně, tak jste na nesprávných stránkách, pokud se s tím ale nechcete trápit obraťte se na nás a my vám sestavíme marketingový plán, který vám zajistí maximální efektivitu investovaného rozpočtu.
Influenceři + Váš Brand - ano, či ne?
Vyplatí se Influenceři? Podívejte se na náš článek ZDE, který vám otázku zodpoví.
Tvorba obsahu na sociální sítě a Youtube kanál
K pečlivému budování značky neodmyslitelně patří i tvorba kvalitního obsahu, který budou vaši fanoušci organicky sdílet a konzumovat (koukat na videa nebo číst články).
Sestavíme vám komunikační strategii na míru vašim potenciálním zákazníkům, jelikož každá cílová skupina má jiný styl komunikace. Zjednodušeně musíme společnou silou zjistit, na jaký typ obsahu reagují, a ten jim servírovat v pravidelných intervalech. Nejenom, že tím probíhá neustálá reaktivace zákazníka, ale navíc můžeme navýšit prodeje a posílit vztah zákazníků k vaší značce.
Tvorba obsahu na sociální sítě a Youtube kanál
K pečlivému budování značky neodmyslitelně patří i tvorba kvalitního obsahu, který budou vaši fanoušci organicky sdílet a konzumovat (koukat na videa nebo číst články).
Sestavíme vám komunikační strategii na míru vašim potenciálním zákazníkům, jelikož každá cílová skupina má jiný styl komunikace. Zjednodušeně musíme společnou silou zjistit, na jaký typ obsahu reagují, a ten jim servírovat v pravidelných intervalech. Nejenom, že tím probíhá neustálá reaktivace zákazníka, ale navíc můžeme navýšit prodeje a posílit vztah zákazníků k vaší značce.
Design produktů a firmy
Pokud se firma rozhodne pro cestu vlastního brandu, musí si nejdříve stanovit svůj logo manuál. Tímto manuálem se poté řídí grafikové, kteří firmě dodávají tvář a „šmrnc“. Není to ale pouze o barvách produktů, nutné je také vymyslet unikátní slogan, misi, vizi a další komponenty důvěryhodné značky, kterou si zákazníci jednoduše zapamatují a zároveň nezamění za jinou, již existující.
Registrace ochranné známky - CZ & EU
Ochranná známka může v budoucnosti ušetřit hodně peněz i stresu, jelikož při úspěšném budování brandu se často naleznou ti, kteří vám jej chtějí převzít a takzvaně se „svézt“ na vašich pečlivě a dlouhodobě budovaných základech. Proti těmto soudním tahanicím slouží ochranná známka, kterou umíme zprostředkovat pomocí velmi zkušených patentových právníků.