O nás
Mé jméno je Jan Prokop rád bych vám vysvětlil příběh BrandElevatoru.
Co znamená Brand Elevator?
Tým zkušených specialistů, kteří svou profesi denně pilují.
V současné chvíli 7 členný tým skládající se z konzultantů, PPCčkařů, SEO specialistů, programátorů a grafiků.
Díky stovkám kampaní, které jsme postavili, jsem objevili strategie, které fungují.
Ty předáváme dál.
Co umíme?
Náš tým se zabývá rozvojem malých a středních firem, ale umíme se postarat i o korporátní klientelu.
Ať už potřebujete postavit moderní webové stránky, marketingovou strategii anebo kampaně na netu, jsme tu.
Bez prázdných keců a slibů.
Přinášíme reálné zkušenosti, které jsme si ověřili na širokém spektru různých firem.
Často ale vycházíme i z teoretických znalostí z ekonomicky zaměřených škol a kurzů.
Protože strategie pokus/omyl, je blbost.
Nastavujeme reálné cíle a děláme vše pro to, aby vám rostla hodnota firmy i zisk.
Přijde vám to málo? Pokračujte ve čtení, ale nejdříve mrkněte na video.
Co máme za sebou?
Jakožto zakladatel BrandElevatoru aktivně tvořím a spravuji PPC kampaně již od roku 2016. Souběžně rozvíjím přívětivost eshopů (UX) a optimalizuji obsah SEO pro vyhledávače. Investovaný rozpočet do kampaní mám již přes 200 000 000 Kč. Za sebou mám mimo jiné také procesové i PPC audity pro malé i velké firmy.
A všechny zkušenosti, které jsem během té doby získal, předávám kolegům, kteří je využívají v prospěch našich klientů.
Vzdělání a Certifikáty - netaháme si naše názory z rukávu
Všichni naši členové jsou absolventi ekonomicky zaměřených VŠ.
Ať už se jedná o aplikovanou informatiku, softwarové inženýrství, anebo marketing a finance podniku
Osobně chci být co nejvíce transparentní, a proto přikládám i svoji "akademickou" kariéru
VŠE - BBA - Bakalářské studium na Podnikohospodářské fakultě se zaměřením na finanční řízení podniků, marketing a management
- BP na téma "Digital collaboration tools and Operations managment in AHProfi s.r.o."
VŠE - CEMS - Magisterský program zaměřený na mezinárodní management, vedlejší specializace NextGen Consulting
Mistrovství Inbound Marketingu - celodenní školení pro online marketéry pod záštitou VŠE
Google Skillshop - důkladné testy přímo od Googlu
Digisemestr - Prestižní semestrální studium digitálního marketingu
Nespočet konferencí a webinářů pro markeťáky a konzultanty..
Pro konzultaci zdarma nás neváhejte kontaktovat.
Založení Brand Elevatoru
Kdo stojí za Brand Elevatorem?
Prvně jsem se správou eshopu potkal již v roce 2015, kdy jsem začal tvořit popisky a fotky na webu AHProfi.cz. V té době jsem pojem SEO vůbec neznal, ale měl jsem šikovné kolegy, kteří mě do jejich optimalizátorského světa zaučili. Při tvorbě popisků jsme si i vysvětlili důležitost UX (uživatelská přívětivost webu). V té době jsme si nechali od nejmenované agentury zpracovat detailní UX analýzu, která nám ukázala, kde, jak, a proč naši potenciální zákazníci nenacházejí to, co hledají. Po nutných úpravách tržby eshopu rostly svižným tempem, a proto jsem se rozhodl zkusit rozjet i menší eshop na vlastní pěst.
Vlastní e-shop aneb tohle se nám moc nepovedlo
V roce 2016 jsme s kamarádem vložili své úspory do e-shopu DAKLOS.cz. To bylo poprvé, kdy jsem spustil svou první PPC kampaň v Google Ads a Skliku. E-shop Daklos bohužel vyrostl o moc rychleji, než jsme čekali. Na podzim 2017 jsme ve dvou lidech řídili amatérsky zpracované řešení s obratem v milionech, což pro nás, ve 20 letech, bylo opravdu hrozně peněz.
Jakmile rostly tržby, chybovost s nimi spojená, také. Kampaně najednou nebyly efektivní! Ono jenom zapnout propagaci za pár tisíc ještě neznamená, že jsme najednou PPC guru, což jsme zjistili až o pár měsíců později. Tento krok nás samozřejmě stál hodně peněz a byl způsobený pouhou nevědomostí. Najednou se nám to jednoduše sypalo pod rukama, jelikož nám chyběla struktura procesů a jasná strategie.
Nabírání zkušeností a cenných vědomostí
Během dalšího roku jsem úspěšně prošel předměty jako Provozní management, Marketing MSP, Finance podniku a mnoho dalších přínosných předmětů, které mi otevřely oči a hned jsem viděl, kde ty chyby nastaly.
"Tady máš tým a chci vidět nárůsty"
Zanedlouho poté jsem se vrátil do AHProfi. Musím uznat, že pozici marketingového manažera v tak rozmanitém eshopu (přes 20 000 produktů) nebylo vůbec lehké převzít, a proto jsem se rozhodl využít dalšího vzdělávání v oboru online marketingu na kurzech DIGISEMESTR. Tento náročný semestr mi ukázal sílu budování značky eshopu, jelikož konkurenční výhoda ve formě slevy o pár korun již v dnešním maloobchodě nefunguje. Zákazníci chtějí něco více, a proto jsme začali připravovat brandové kampaně.
Rodinná firma AHProfi nyní působí i na dalších trzích, hlavně na SK, SI, HU, ale také RO a stále pokračujeme dál. O správně zvolených strategických rozhodnutí svědčí nejenom mizivá fluktuace, ale především průměrný meziroční nárůst tržeb 40% za poslední 2-3 roky, který nás dostal přes 100 mio obratu rychleji, než se čekalo.
Zkušenosti jsem získal i v pražské marketingové agentuře, kde jsem rok pracoval jako projektový manažer / PPC specialista. Během této práce jsem načerpal mnoho zkušeností, za což jsem nesmírně vděčný. Firmám jsem s marketingem a rozvojem webu pomáhal napříč odvětvími, což mi dává unikátní rozhodovací schopnost při tvorbě marketingové strategie pro libovolnou firmu.
Naše mise a vize
Mise - proč existujeme?
Protože víme, jak firmám nastavit strategii pro nadprůměrný růst.
Vize - kam směřujeme?
Stát se dlouhodobým partnerem úspěšných společností, které se mohou pyšnit pojmem "LoveBrand".
Hodnoty
Synergie. Transparentnost. Zodpovědnost.
Náš tým
Jan P.
Zakladatel a kapitán lodi jménem Brand Elevator v marketingovém vesmíru. Miluje čísla a čísla milují jeho. Vizionář a neúnavný tahoun.
Lucka V.
SEO padawan a první důstojnice v SEO klanu. Mluví jedině v klíčových slovech, ale jak! Vládne také fotkou, grafikou a textem.
Pavel J.
SEO ninja a zakladatel SEO klanu pod vlajkou Brand Elevator. Vyvinul strategii zvanou M.O.P., s jejíž pomocí v budoucnu ovládnete Google.
Petra M.
Mistryně psaného slova. Ctitelka bezchybného pravopisu, dokonalé gramatiky a precizní stylistiky. Míří přímo do černého. A trefuje se do něj.
Radek S.
Čaroděj vysokého stupně grafického a vizuálního zasvěcení. Specializuje se na vytváření poutavých světů a prostředí pro weby a e-shopy.
Lucka B.
Z obyčejných řádků kódu dokáže vykouzlit funkční a elegantní e-shopová řešení. Její dotek promění každý web v jedinečný klenot.
Kristina S.
Brilantně ovládá alchymii správné reklamy. Když potřebujete rychle a účinně krotit PPC kampaně, není povolanější osoby. Zvýší vaše prodeje a konkurenty srazí na kolena.
Janna S.
Podniká dobrodružné výpravy do kreativních grafických prostředí, kde chytá do sítí loga a další komponenty z mozaiky firemní identity. Dokonale rozumí svému řemeslu.
David V.
Jsou vám české kopce a rybníky už malé? Potom nastává jeho čas. Ladně vás převeze do mezinárodních jezer zajímavého businessu. Ostřílený veterán, který ví, co a jak, když to chcete v zahraničí pořádně obchodně roztočit.
Kateřina B.
Na lusknutí prstů generuje lavinu konverzí díky promyšlené sadě reklam v placených kampaních. Má smrtící cit pro detail.