Čeština
Konzultace zdarma

O nás

Naším cílem je dlouhodobě spolupracovat se společnostmi, které se chtějí soustředit na vývoj svých produktů, než-li na to, kde a jak produkty prodají.
 

Mé jméno je Jan Prokop a právě v této sekci bych vám rád dal důvod s námi spolupracovat.


Co umíme?

Náš tým se zabývá rozvojem eshopu nejen z pohledu marketingového, ale také procesního a finančního. Rádi pomůžeme s nastavením reálných cílů a uděláme vše proto, abyste jich dosáhli. 

 

Co znamená Brand Elevator? 

Tuto firmu jsem založil z jednoho prostého důvodu. Eshopaření mě strašně baví, stejně jako online marketing, datová analytika a finance podniku. Zároveň pozoruji potenciál, který mnoho firem v online prostředí má.

Díky mnoha špatným strategickým krokům jsem objevil pár správných, které bych rád předával dál našim klientům. Pod naší značku Brand Elevator se podepisuji vlastním jménem a snažím se být co nejvíce transparentní, jelikož usiluji o dlouhodobou spolupráci, která vyústí v příjemnou synergii obou firem.

V současné chvíli všechny konzultace řeším sám, jelikož nejsme žádná armáda polospecialistů, ale pár profíků, kteří vědí, co dělat, abyste byli spokojeni a nemuseli se starat o marketing a tak podobně. K sobě mám spolehlivé kolegy, které práce baví a chtějí posunout vaše podnikání na další úroveň. 

brandelevator_janprokop

Co mám za sebou?  

Aktivně tvořím a spravuji PPC kampaně již od roku 2016. Souběžně rozvíjím přívětivost eshopů (UX) a optimalizuji obsah SEO pro vyhledávače. Investovaný rozpočet do PPC již přes 60 000 000 Kč. Za sebou mám mimo jiné také procesové i PPC audity pro malé i velké firmy. 

Vzdělání a Certifikáty

VŠE - BBA - Bakalářské studium na Podnikohospodářské fakultě se zaměřením na finanční řízení podniků, marketing a management

    - BP na téma "Digital collaboration tools and Operations managment in AHProfi s.r.o."

VŠE - CEMS - Magisterský program zaměřený na mezinárodní management, vedlejší specializace NextGen Consulting

Mistrovství Inbound Marketingu - celodenní školení pro online marketéry pod záštitou VŠE 

Google Skillshop - důkladné testy přímo od Googlu

Digisemestr - Prestižní semestrální studium digitálního marketingu

 

 

brandelevator_digisemestr

 Díky kombinaci teoretických a praktických znalostí se pyšníme vysokou efektivitou, spolehlivostí a minimální chybovostí.
Pro konzultaci zdarma nás neváhejte kontaktovat.

Založení Brand Elevatoru

Založení Brand Elevatoru předchází mnoho úspěšných, ale i neúspěšných kroků v E-commerce. Jako zakladatel našeho skvělého týmu bych vám rád představil příběh, který vám vysvětlí, proč Brand Elevator vlastně existuje. 

Kdo stojí za Brand Elevatorem? 

Jak výše zmiňuji, téměř všechny konzultace řeším v tuhle chvíli sám, ale zároveň mám k sobě plno talentovaných kolegů, kteří jsou zkušenými specialisty v daném segmentu služeb. Rozvětvení know-how nám dává jedinečnou výhodu v tom, že jakmile naše zkušenosti a nadšení pro projekt skloubíme, tak výsledky stojí za to. 

Jak to celé začalo? 

Prvně jsem se správou eshopu potkal již v roce 2015, kdy jsem začal tvořit popisky a fotky na webu AHProfi.cz. V té době jsem pojem SEO vůbec neznal, ale měl jsem šikovné kolegy, kteří mě do jejich optimalizátorského světa zaučili. Při tvorbě popisků jsme si i vysvětlili důležitost UX (uživatelská přívětivost webu). V té době jsme si nechali od brandelevator_logo_ahprofinejmenované agentury zpracovat detailní UX analýzu, která nám ukázala, kde, jak, a proč naši potenciální zákazníci nenacházejí to, co hledají. Po nutných úpravách tržby eshopu rostly svižným tempem, a proto jsem se rozhodl zkusit rozjet i menší eshop na vlastní pěst.

Vlastní e-shop aneb tohle se nám moc nepovedlo

V roce 2016 jsem nastoupil do vedení eshopu DAKLOS.cz, kde jsem za minoritní podíl vyvíjel obsah eshopu, překopával jsem kategorizaci pro jednodušší pohyb uživatelů na webu a mnoho dalšího. Zároveň to bylo poprvé, kdy jsem spustil svou první PPC kampaň v Google Ads a Skliku. V AHProfi jsem viděl, že PPC hrají nedílnou součást zdroje tržeb, ale stále jsem pracoval s přesvědčením, že SEO je to hlavní, což se nakonec u obou eshopů vyplatilo. E-shop Daklos bohužel vyrostl o moc rychleji, než jsme čekali. Na podzim 2017 jsme ve dvou lidech řídili amatérsky zpracované řešení s obratem v nižších milionech, což pro nás, ve 20 letech, bylo opravdu hrozně peněz. 
Jakmile rostly tržby, chybovost s nimi spojená, také. Kampaně najednou nebyly efektivní! Ono jenom zapnout propagaci za pár tisíc ještě neznamená, že jsme najednou PPC guru, což jsme zjistili až o pár měsíců později. Tento krok nás samozřejmě stál hodně peněz a byl způsobený pouhou nevědomostí. Následně jsme narazili i na mnoho dalších chybových míst - naskladnili jsme nové produkty, které jsme nepřidávali včas na eshop, některé jsme ale na skladě měli měsíce, což znamenalo, že nám v tom seděl kapitál, který následně chyběl někde jinde. Najednou se nám to jednoduše sypalo pod rukama, jelikož nám chyběla struktura procesů a jasná strategie. Do toho jsem dojížděl z Plzně do Prahy kvůli náročnému studiu na Podnikohospodářské fakultě VŠE, kde jsem vystudoval podnikovou ekonomiku, management a marketing. brandelevator_rust

Nabírání zkušeností a cenných vědomostí

Během dalšího roku jsem úspěšně prošel předměty jako Provozní management, Marketing MSP, Finance podniku a mnoho dalších přínosných předmětů, které mi otevřely oči a hned jsem viděl, kde ty chyby nastaly. Kvůli náročnosti studia a nabývající pracovní zátěži v AHProfi, jsem se nakonec rozhodl podíl v e-shopu prodat současnému jednateli a všechnu energii vložit do rozvoje tržeb a procesů v AHProfi. Neměl jsem ani na výběr, jelikož odešel náš bývalý marketingový manažer a někdo po něm musel převzít jeho zodpovědnosti.

"Tady máš tým a chci vidět nárůsty" 

Musím uznat, že pozici marketingového manažera v tak rozmanitém eshopu (přes 20 000 produktů) nebylo vůbec lehké převzít, a proto jsem se rozhodl využít dalšího vzdělávání v oboru online marketingu na kurzech DIGISEMESTR. Tento náročný semestr mi ukázal sílu budování značky eshopu, jelikož konkurenční výhoda ve formě slevy o pár korun již v dnešním maloobchodě nefunguje. Zákazníci chtějí něco více, a proto jsme začali připravovat brandové kampaně. 

Zkušenosti jsem získal i v pražské marketingové agentuře, kde jsem rok pracoval jako projektový manažer / PPC specialista. Během této práce jsem načerpal mnoho zkušeností, za což jsem nesmírně vděčný. Firmám jsem s marketingem a rozvojem webu pomáhal napříč odvětvími, což mi dává unikátní rozhodovací schopnost při tvorbě marketingové strategie pro libovolnou firmu.

Rodinná firma AHProfi  nyní působí i na dalších trzích, hlavně na SK, SI, HU, ale také RO a stále pokračujeme dál. O správně zvolených strategických rozhodnutí svědčí nejenom mizivá fluktuace, ale především průměrný meziroční nárůst tržeb 40% za poslední 2-3 roky, který nás dostal přes 100 mio obratu rychleji, než se čekalo.

Spojení s vývojářskou firmou APEXMEDIA

Vzhledem k naší orientaci na trhu jsme se rozhodli spojit síly s plzeňskou firmou APEXMEDIA, která vyvíjí weby, e-shopy a aplikace na míru již šestým rokem. Spojení Apexu a Brand Elevatoru nám umožňuje flexibilně stavět webové stránky a okamžitě na ně natáhnout relevantní návštěvnost z organických i placených zdrojů. 

Naše mise a vize

Mise - proč existujeme?
Naším cílem je dlouhodobě spolupracovat se společnostmi, které se chtějí soustředit na vývoj svých produktů, než-li na to, kde a jak produkty prodají.


Vize - kam směřujeme?
Stát se dlouhodobým partnerem úspěšných společností, které se mohou pyšnit pojmem "LoveBrand".


Hodnoty
Synergie. Transparentnost. Zodpovědnost. 

Vzhledem k evidentnímu růstu eshopů, které jsem za ty roky spoluřídil si dovolím tvrdit, že s naším týmem pomůžeme k vyšší ziskovosti i vaší firmě, jelikož máme ověřené postupy, které se mohou aplikovat na téměř jakýkoliv produkt nebo službu.