Čeština
Konzultace zdarma

Online Marketing

Naší hlavní činností je příprava a nastavení marketingové strategie. Pustit PPC reklamy dnes umí mnoho firem, my je ale nastavujeme v širším pojetí tak, abyste měli maximálně využité všechny marketingové kanály. Pomáháme také s nastavením a optimalizací procesů pro celou firmu jako celek. Více o tom, jak fungujeme, naleznete v sekci "O nás".

 

Pojďme se společně podívat na aktivity, které můžete nechat na nás. 

Firmy často rozmýšlejí, zda mají větší část rozpočtu alokovat na tvorbu brandu anebo raději na přímou akvizici zákazníka. Tomuto rozhodnutí by měla předejít důkladná analýza strategie firmy jako celku, zároveň se ale nesmí opomenout finanční situace firmy či období, ve kterém se právě nachází. 

Jan Prokop

Zakladatel Brand Elevatoru

Fotka k článku

Jak vytěžit z kampaní na TikToku maximum? Prohlédněte si naše tipy z praxe.

Reklamy TikTok TikTok nabízí tři typy reklam: In-feed native ads– do reklamy můžete přidat ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Kampaně na TikToku - na co si dát pozor? Mrkněte na naše tipy pro úspěšný marketing.

TikTok roste rychle. A pokud bychom vám mohli dát jednu radu pro využití sociálních sítí, zněla by t...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

BrandElevator + VŠE podruhé. Aneb co jsme radili studentům magisterského programu na Ekonomce?

Opět jsme měli možnost přednášet na Vysoké škole Ekonomické v Praze.  Tentokrát na téma PPC ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Marketing pro malé a střední podniky na VŠE - jak jsme přispěli do výuky?

V jarním semestru jsme měli možnost vystoupit na bakalářském předmětu Marketing for SME`s.  ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Metoda See-Think-Do-Care - nutnost pro každého markeťáka?

Čtyři písmena, která vám zachrání business – S, T, D, C. Pomocí modelu STDC můžete lépe uchopit v...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

E-shopaře čekají hodně nepříjemné časy. Jak si udržet zisk u e-shopu?

Objednávek už není tolik, co bývalo. Lidi nereagují na miliony reklam, které denně vidí. Nárust...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak budovat značku na internetu

Vybudovat značku je snem mnoha ambiciózních firem. V dnešní online době už ale není zapotřebí kamenn...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

První krok k efektivnímu marketingu - jak definovat cílovou skupinu zákazníků?

Každá značka by měla vědět, kdo je na druhé straně obrazovky. Styl komunikace a samotná sdělení...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak psát texty tak, aby vás prohlížeče milovali? Přečtěte si pár tipů na zvýšení návštěvnosti webových stránek (ZDARMA)

Cílem tvůrců obsahu vašich webových stránek je nejen předat zprávu vašim potenciálním zákazníkům, al...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak na reklamy na Instagramu? Přečtěte si naše tipy pro začátečníky

Instagram je jedna z nejvíce populárních sociálních sítí a měsíčně ji celosvětově používá více jak m...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Výhody SEO - přečtěte si 5 hlavních důvodů, proč optimalizovat váš web

SEO neboli search engine optimization či optimalizace pro vyhledávače je proces získávání organickýc...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Na jaké marketingové se trendy v roce 2022 zaměřit? Shrnuli jsme je pro vás.

Rozšířená realita + Virtuální Realita VR se skládá ze simulací nebo digitálních světů, zatímco AR...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Rozšířená realita - co to je? Augmented reality jako budoucí součást našeho každodenního života.

Co je Augmented Reality (AR)? Rozšířená realita (AR) je interaktivní 3D zážitek, který kombinuje ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Využití Rozšířené Reality (AR) v online marketingu? Trend pro rok 2022!

Co je to rozšířená realita jsme již popisovali v našem článku na blogu. Za poslední dobu se stává tr...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Optimalizace e-shopu pro začátečníky

Vyšší výkon a zisk e-shopu? Přečtěte si naše ověřené rady a tipy :) Často se e-shopař dostane do ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Co je to rozšířená realita pro eshopy?

Pokud zákazníci nakupují zboží v kamenném obchodě, mají možnost si produkty vyzkoušet, vidět jejich&...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak tvořit obsah na Instagram jako firma

Instagram se od roku 2010 stal jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí zaměřenou na vizuální obsa...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak tvořit produktové popisky tak, aby vaši zákazníci nemohli nenakoupit?

Prodáváte své produkty online a lámete si hlavu s tím, jak vytvořit produktové popisky tak, aby zauj...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Získali jsme odznak Google Partner

Je nám potěšením oznámit, že jsme získali odznak Google Partner a stali se tak certifikovaným partne...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Napsali o nás - rubrika FPHSuccess Vysoké školy ekonomické v Praze

"Abychom se dozvěděli, co je to Brand Elevator, vyzpovídali jsme Jana Prokopa, jeho zakladatele...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

6 typů reklam na TikToku a jak je využít!

Ať máte TikTok stažený nebo ne, určitě jste o něm už slyšeli! Tato poměrně nová sociální síť (2016) ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Proč byste měli používat remarketing?

Chtěli byste zacílit vaše PPC kampaně na potencionální zákazníky, kteří již navštívili vaši webovou ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Proč si segmentovat zákazníky?

Segmentace marketingu patří k nástrojům, které vám mohou pomoci dobře poznat vašeho zákazníka, což j...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Základní metriky pro vyhodnocování PPC v Google Ads

Pro zajištění těch nejlepších výsledků z PPC kampaní je nutná pravidelná správa a vyhodnocování. Spo...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Co znamená PNO a proč je důležité?

Podíl nákladů na obratu, zkráceně PNO, vyjadřuje, kolik procent z obratu, který jsme získali díky re...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Proč posílat zpravodaje? Zvyšte zisk svojí firmy pomocí newsletterů!

Posílání newsletterů se může zdát zbytečné, pokud nemáte statisíce kontaktů, opak je ale pravdou. I ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

PPC v zahraničí - na co si dát pozor, když chcete s eshopem do světa

Mnoho eshopů v dnešní době dorůstá do bodu, kdy neví, kam dál v lokálním trhu růst. Eshop lze znásob...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Optimalizace SEO pro weby a eshopy - co to znamená?

Založili jste eshop nebo webovky a potřebujete zákazníky? Nejefektivnějším marketingem je v online p...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

SEO specialista - konzultant, agentura anebo freelancer?

Pokud to s vaším eshopem nebo webem myslíte vážně, tak si dovoluji tvrdit, že optimalizace pro vyhle...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Tvorba značky - proč je to tak důležité pro každou firmu?

Brand building představuje proces tvorby všech asociací a celkového vnímání společnosti zákazníky. T...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

PPC reklama – co to je a proč by mě to mělo zajímat?

PPC, neboli placené reklamy na internetu, jsou kampaně speciálně cílené v rozhraní Google Ads nebo S...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Vyplatí se spolupráce s Influencery?

Co znamená Influencer marketing?  Tento typ marketingové komunikace je jednoduše odvozen od ...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak na vstup do zahraničí? Přizpůsobeno pro eshopy.

"Proč bych měl/a prodávat i za hranice? Ještě nemám ani 100% podílu na lokálním trhu, to přeci nedáv...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Jak začít prodávat na Amazonu

Přemýšlíte o podnikání na Amazonu? Prodej na Amazonu je výhodný jak pro začínající prodejce, tak i v...

Pokračovat ve čtení
Fotka k článku

Amazon FBA – největší výhody a nevýhody

FBA (Fulfillment by Amazon) je program, který umožňuje uskladnění zboží v distribučních centrech Ama...

Pokračovat ve čtení

O marketingu přednášíme na Vysoké škole Ekonomické

Zjistit více

Spolupracujeme s těmito firmami

Zobrazit všechny reference