Čeština
Konzultace zdarma

Jak vytěžit z kampaní na TikToku maximum? Prohlédněte si naše tipy z praxe.

Reklamy TikTok

TikTok nabízí tři typy reklam:

  1. In-feed native ads– do reklamy můžete přidat odkazy na webové stránky nebo přímo CTA tlačítko „Objednat“
  2.  Hashtag challenge ads– s těmito reklamami se uživateli zobrazí bannerová reklama, která ho zavede na stránku s pokyny a pravidly dané výzvy, můžete jej použít k cílení na konkrétní spotřebitele.
  3. Brand takeover ads – používají kombinaci obrázků, GIFů a videoklipů, které odkazují na vstupní stránku

Přidávejte pravidelně

Chcete-li být lépe zapamatovatelní a získat více sledujících, musíte pravidelně vydávat videa. Otázka nyní zní: Kolikrát denně byste měli zveřejňovat příspěvky? Asi 1x až 3x. Ujistěte se však, že videa, která vytvoříte, jsou kreativní, jedinečná a poutavá.

Toto je vaše příležitost, ukázat publiku, co znamená budování vaší značky. Přidávat můžete například i dojmy ze zákulisí, tzv. backround content, ať už od influencerů nebo zaměstnanců.

Mezi nejvýkonnější obsah patří záběry z natáčení kampaní, influenceři rozbalující produkty, synchronizace rtů s příbuznými zvuky a zaměstnanci, kteří se baví při práci. Lidé přicházejí na TikTok pro odlehčenou zábavu, nikoli pro video. Krátká lo-fi videa se naštěstí natáčí snadno – vše, co potřebujete, je váš telefon.

A pravidelně také komentujte!

Stejně jako většina sociálních sítí i TikTok podporuje časté zapojení uživatelů. Komentáře jsou skvělým způsobem, jak toho dosáhnout. V ideálním případě navážete konverzace se svými potenciálními zákazníky.

TikTok hodnotí komentáře podle počtu lajků, které obdrží, takže se ujistěte, že si své komentáře dopředu promyslíte, aby byly smysluplné. Vyhněte se nevýrazným komentářům typu „hezké video“.

 

Neváhejte a začněte s TikTokem ihned!

Přednášíme

Zjistit více

Spolupracujeme s těmito firmami

Zobrazit všechny reference