Blog
Jaké jsou změny v SEO s příchodem AI a jak na ně reagujeme u nás v agentuře
Změny v SEO s příchodem AI. Jak na ně reagujeme? Umělá inteligence už není budoucnost – je to současnost. Vyhledávače jako Google postupně zavádějí AI overviews a další funkce, které zásadně mění podobu výsledků vyhledávání. To, co dříve stačilo pro dobrou viditelnost webu, už dnes není dostačující. A právě proto
S KMB Progress jsme snížili náklady o 32 % a získali více zákazníků než kdy dřív!
Jak jsme snížili náklady o 32 % a zároveň zvýšili výkon? 🚀 Tady je shrnutí, pro detaily je tu zbytek článku 📈 V roce 2024 jsme s marketingovou agenturou BrandElevator pomohli společnosti KMB Progress snížit celkové náklady na reklamu o 32 %, přičemž jsme dosáhli: ✅ 55% nárůstu prokliků ✅
Jak jsme s FyzioGenesis zvýšili zobrazení o 745 % a prokliky o 372 % díky SEO optimalizaci?
I seo je naše parketa 🏥 Jak SEO, PPC a Webové Strategie Pohánějí Růst Zdravotnické Ordinace 📈 Děláme #SEO a tady jsou výsledky! ALE – pro tuto firmu to není jen o tom. Podívejte se, jak jsme pomohli rozjet FyzioGenesis. Co jsme dělali? ❤️ ✅ Hezký a přehledný web s
BrandElevator x ČEPRO: Společně formujeme vizuální identitu EuroOil a RoBiN OIL pro rok 2025
Nové partnerství: BrandElevator a ČEPRO pro rok 2025 ⛽ Úspěch ve výběrovém řízení ✅ Po dlouhých přípravách kreativního konceptu jsme uspěli ve výběrovém řízení, což nám nyní dává možnost se podílet na grafickém vizuálu čerpacích stanic EuroOil a RoBiN OIL. Proč je tento projekt důležitý? 🗝️ ✔ EuroOil – největší
Škoda Auto + BrandElevator: Strategické partnerství na dalších 5 let
Další skvělá spolupráce – VRTU 2.0 Škoda Auto + BrandElevator: Strategické partnerství na dalších 5 let 🚗✨ S obrovskou radostí oznamujeme, že naše agentura BrandElevator prodloužila a rozšířila spolupráci se Škoda Auto až do roku 2029 🙌 Budeme i nadále pracovat pro VR&AR oblast Škody, a to nejen v rámci
Partneři Prague University of Economics and Business
Oficiální partneři katedry marketingu na VŠE Jak propojujeme vzdělávání a praxi? V rámci našich přednášek a seminářů se studenti seznamují se skutečnými kampaněmi a jejich strategickým vyhodnocováním. Ukazujeme jim, jak data pomáhají firmám růst a jak mohou rozhodovat na základě reálných výsledků. Co studentům předáváme? ✨ Praktické zkušenosti z reálných
Článek – AEO (Ask Engine Optimization)
AEO (Ask Engine Optimization): Vše, co potřebujete vědět do roku 2025 Co znamená AEO a jak z toho mají těžit firmy a podnikatelé pro navyšování tržeb? Věk monopolu Googlu ve vyhledávání se možná pomalu chýlí ke konci.ChatGPT umožňuje nově hledat v reálném čase na internetu. Čekají nás velké věci. Vše
Případová studie – Obchod s módou 2024
Případová studie: Obchod s módou 2024 Úvodní část Společnost Obchod s módou během posledního půl roku zaznamenala výrazné zlepšení své online viditelnosti díky optimalizaci SEO strategií. Naším hlavním cílem bylo zvýšit organickou návštěvnost z vyhledávače Google a zlepšit pozici jejich webu ve výsledcích vyhledávání. Výsledky této optimalizace byly mimořádné –
Případová studie – AHProfi 2024
Případová studie: Optimalizace PPC kampaní pro AHProfi (Google Ads) Úvodní část Pro klienta AH Profi jsme se zaměřili na optimalizaci PPC kampaní na platformách Google Ads a Facebook. Cílem bylo udržet nízké PNO (podíl nákladů na obratu) a zároveň zvýšit tržby. Díky optimalizaci a efektivnímu řízení kampaní se nám podařilo