Čeština
Konzultace zdarma

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Co znamená optimalizace pro vyhledávače?  

SEO (Search Engine Optimization) není žádná věda, i tak má ale svá pravidla - přečtěte si náš článek ZDE, který optimalizaci pro vyhledávače vysvětluje. Ve zkratce se jedná o proces nastavení vašeho webu pro získání co nejvyšších pozic ve vyhledávacích výsledcích nebo-li v organice. Nastavením se myslí to, jaký obsah na webu máte a jak máte web postavený (technické SEO). Cílem SEO je neustálé zvyšování kvality a počtu návštěv webu.brandelevator_seo

S čím můžeme pomoct my? 

V týmu máme zkušené specialisty na tvorbu obsahu, grafiky, ale například i programátory, které váš web "vytuní" na maximum, abyste se zobrazovali na prvních příčkách vyhledávání. Svou práci máme ověřenou mnohaletým testováním. 

Optimalizace webů a e-shopů pro vyhledávače dělíme na 2 kategorie

Obsahové SEO

 

Tvoříme poutavý obsah, dá se říct i příběh, pro potenciální zákazníky dle posledních trendů Google vyhledávače. Pojmem "trend" chceme říct, že si pečlivě studujeme metriky, podle kterých Google seřazuje jednotlivé výsledky. Můžete mít krásný web, ale pokud se nestaví s ohledem na vyhledávače, tak je možné, že na webu nepřistane nikdo jiný, než ten, kdo do horní lišty zadá přesnou adresu "www.tvůjweb.cz", což je obrovská škoda. 

Díky našemu přístupu k tvorbě obsahu (textů) nás Google více ukazuje, čímž nám generuje návštěvnost organicky (ZADARMO!). Zároveň pracujeme s analýzou klíčových slov, díky které si rozumíme s algoritmy Googlu, které nás za odměnu tahají nahoru v ve výsledcích vyhledávání. Umíme také pracovat s optimalizací parametrů a hodnot produktů, které jsou nyní nedílnou součástí kvalitně zaindexovaného webu. 

Technické SEO

 

Díky nám si můžete být jisti, že váš web je na 100% bez chyb, a tudíž Googlu nic nebrání v tom vás umístit na první příčky. Umíme řešit chyby, které hlásí například Google Search Console. Analyzujeme kvalitu indexace webu, použitelnosti stránek, rychlosti načítání a tak dále. Je mnoho faktorů, které mohou snižovat kvalitu vašeho webu a ani o tom nemusíte vědět. 

Analyzujeme například:

  • rychlost načítání webu 

  • stav indexace

  • architekturu sitemapy

  • hierarchii URL adres 

  • core web vitals 

  • použitelnost na různých zařízeních 

Analýza klíčových slov pro weby a e-shopy

Analýzou klíčových slov se myslí soupis všech výrazů, které mohou vaši potenciální zákazníci vyhledávat ve spojení s vámi nabízenými produkty nebo službami. Pro výkonné SEO je tato analýza naprostou nezbytností. Jedná se o hloubkovou rešerši všech možných spojení, které se vztahujou k vaší firmě. Na základě tohoto dokumentu se buduje obsahová strategie, která se poté přemění v obsah na vašem webu. Souběžně se analýza používá do PPC reklam, kde slouží jako relevantní podklad pro PPC specialistu, který tvoří reklamy tak, aby k vám na web přitáhl co nejvíce relevantní návštěvnosti. analyza_klicovych_slov_brandelevator

Pro koho je tato SEO analýza určená? 

Analýzu klíčových slov doporučujeme udělat jak pro začínající weby / e-shopy, tak i pro již zaběhlé domény. Analýzou zjistíme různé krátké i dlouhé vyhledávací dotazy, které vaši potenciální zákazníci hledají. Pokud tyto vyhledávací dotazy nemáte zohledněné ve vaší obsahové strategii, tak může dojít k tomu, že váš potenciální zákazník skončí na webu konkurence. A to je škoda, ne?:) 

Jak vám analýza vyhledávacích dotazů pomůže? 

Pomůže vám hlavně v tom, že si ujasníte, jaké texty na webu potřebujete. Často klienti nabízejí perfektní služby, které i lidé hledají, ale jelikož mají špatné SEO, tak je nikdo nenajde. Analýza klíčových slov je skvělý základ pro tvorbu jakéhokoliv webu, ale nejen to. Díky klíčovce jsou také daleko jednodušší PPC reklamy, jelikož tato analýza lze použít jako pevný základ vyhledávacích kampaní v Googlu a Seznamu. 

Kolik "klíčovka" stojí? 

Nacenění je vždy invididuální, jelikož každá firma má různé služby, kategorie na webu a také cílovou skupinu. Většinou pohybujeme od 10 do 35 hodin náročnosti, hodinová sazba je zmíněná v našem ceníku. Tyto hodiny tráví zkušený specialista v ověřených nástrojích, ze kterých si "vyzobává" ty nejpotřebnější data. 

Hlavní výhody analýzy klíčových slov

  • základní materiál každého úspěšného webu

  • vyšší tržby díky vyšší návštěvnosti analyza_klicovych_slov_brand_elevator_seo

  • vyšší konverzní poměr

  • výkonnější PPC reklamy 

  • kvalitnější marketingové texty 

  • lepší orientace na webu pro vaše zákazníky

Doplňkové služby našich zkušených specialistů

* Povinné položky

* Povinné položky

Napište nám

Spolupracujeme s těmito firmami

Zobrazit všechny reference