Doplňkové služby
Doplňkové služby nejen pro eshopy
Díky mnohaletým zkušenostem víme, které další služby k růstu eshopu patří. Samozřejmě umíme asistovat i při dalších důležitých strategických rozhodnutí. Jakých? Pojďme si domluvit úvodní konzultaci a uvidíte, kde vytvoříme hodnotu zrovna pro váš podnik.
E-mail marketing
Proč posílat zpravodaje?
- Oslovíte vaší databázi zákazníků a připomenete se
- Máte možnost nabízet akční produkty, což zvyšuje prodeje s velice nízkou nákladovostí
- Oznámíte zákazníkům, že máte v sortimentu nové produkty
- Novinky - co je u vás ve firmě nebo na prodejně nového
- Oznamíte lidem, že píšete blog - články mohou usnadnit výběr a zvýšit konverzní poměr
- Nabírejte nové kolegy pomocí emailingu
- Naše postupy jsou v souladu s GDPR
Analýza konkurence na lokálním nebo
zahraničním trhu
K našim službám také řadíme průzkum konkurenčních služeb a produktů. Bez toho, aniž byste sledovali konkurenci, jen těžko docílíte maximální efektivity vaší firmy, a proto máme osvědčené techniky, které dokážou kouknout konkurenci pod pokličku. Analýzu umíme přehledně zpracovat tak, aby vám pomáhala s rozhodnutími několik let dopředu, a to i přes to, jak rychle měnící E-commerce prostředí je.
Optimalizace správy produktů a produktového portfolia
- Pomůžeme vám s výběrem produktů do marketingových kampaní
- Zvyšujeme zisk z investovaného kapitálu do propagace produktů pomocí kontinuální optimalizace v Google Analytics, Mergadu, Google Ads a Vašem BI/ERP/účetním systému
- BCG matice - pracujeme s ověřenými metodami pro správu produktů
- Mergado - díky tomuto nástroji umíme optimalizovat vaše produkty na zbožových srovnávačích
- Analyzujeme i vaše skladové procesy, abychom si byli jisty, že zvládnete vyšší nápor zákazníků
- Principy Toyota Production Systému a Lean Six Sigma
- Chytré nástroje pro efektivnější komunikaci při řízení eshopu: Trello/Asana/Toggl/Google Drive
- Úprava XML feedů pro marketplaces Alza, Mall a další
- Nebaví vás neustále obnovování XML feedů? Požaduje po vás partnerská firma API propojení? Klientům umíme pomoct s propojením jejich eshopového řešení s Mallem, Alzou, Amazonem anebo přímo s účetním systémem.
Optimalizace správy produktů a produktového portfolia
- Pomůžeme vám s výběrem produktů do marketingových kampaní
- Zvyšujeme zisk z investovaného kapitálu do propagace produktů pomocí kontinuální optimalizace v Google Analytics, Mergadu, Google Ads a Vašem BI/ERP/účetním systému
- BCG matice - pracujeme s ověřenými metodami pro správu produktů
- Mergado - díky tomuto nástroji umíme optimalizovat vaše produkty na zbožových srovnávačích
- Analyzujeme i vaše skladové procesy, abychom si byli jisty, že zvládnete vyšší nápor zákazníků
- Principy Toyota Production Systému a Lean Six Sigma
- Chytré nástroje pro efektivnější komunikaci při řízení eshopu: Trello/Asana/Toggl/Google Drive
- Úprava XML feedů pro marketplaces Alza, Mall a další
- Nebaví vás neustále obnovování XML feedů? Požaduje po vás partnerská firma API propojení? Klientům umíme pomoct s propojením jejich eshopového řešení s Mallem, Alzou, Amazonem anebo přímo s účetním systémem.
Business Intelligence
Tento pojem není zatím tolik známý u menších a eshopů. Pokud se ale firma nebo eshop rozrůstá, manažeři se rychle mohou ztratit v množství dat, která různé zdroje tržeb a účetní systém generují, obzvlášť pokud produkty posíláte i do zahraničí.
A co je horšího, než se ráno topit v excelovských tabulkách a účetních programech. Ve chvíli, kdy začnou být důležité data po různých offline tabulkách, se zpomaluje rozhodovací proces a tvoří se chyby. Jakmile začnete pozorovat tyto nedostatky, tak je čas optimalizaci interpretace dat. My si myslíme, že je daleko lepší mít nadefinovanou tabulku, která si tahá data v reálném čase, které máte na jedno kliknutí. Díky tomu vidíte data celé firmy přehledně a aktuálně. My se postaráme o získání všech potřebných dat z Analytics, Vašeho účetního systému a třeba také od dalších prodejců Vašich produktů. Přehledně je utřídíme pomocí SQL dotazů, které vám nadefinujeme na míru a vytvoříme grafy, které budou hezky přehledné a logické. Do přehledných tabulek můžeme zapracovat i další data z vašeho ERP systému, jako například náklady na marketing nebo na další variabilní náklady.