Konzultace zdarma

Správa PPC kampaní

Díky PPC reklamám vám můžeme zaručit, že na internetu budete vidět. Díky zkušenostem s nástroji, jako je například Google Ads, umíme reklamy zacílit na vaše potenciální zákazníky, což znamená, že rozpočet, který nám přidělíte, je vždy efektivně investovaný.

 

Kde můžete být vidět?

 

Google Ads

Dnes už jen těžko naleznete úspěšný eshop, který by nevyužíval služeb Google Ads. Tato platforma eshopům umožňuje flexibilně, ale hlavně cíleně, oslovovat své potenciální zákazníky pomocí různých typů kampaní. My tuníme všechny typy kampaní, které Google Ads nabízí, a to produktové, vyhledávací, displejové, ale také video kampaně na Youtube. Tyto kampaně avšak není tak jednoduché nastavit, a proto jsme tu my. V Google kampaních jsme utratili již více než 10 000 000 Kč a světe div se, EFEKTIVNĚ! 

Demo Img 1
Demo Img 1

Seznam Sklik

Ačkoliv lidí, kteří používají vyhledávač Seznam, stále ubývá, tak pozorujeme jeho velmi důležitou roli ve zdrojích téměř každého eshopu. Stále existuje skupina lidí, kteří na Seznam nedají dopustit. Pokud se i vaše cílová skupina po webech vlastněných Seznamem (Seznam.cz, Novinky.cz, iDNES.cz, sport.cz, prozeny.cz atp.), tak je velká škoda je neoslovit pomocí námi nastavených kampaní. 

Facebook + Instagram Ads

Kdo by dnes netrávil alespoň pár minut denně na Facebooku, je to přeci standard, omrknout, co sdílejí přátelé a stránky, které sledujeme. Podle webu statista.com měl Facebook v prvním kvartále 2021 přes 1,88 miliardy aktivních uživatelů, z čehož ale neprofituje pouze Facebook. Velmi z toho profitují i firmy, které na Facebooku propagují své produkty či služby. My máme s Facebookem přes 5 let zkušeností, ale ne s projížděním příspěvků! Naše kampaně spravujeme v rozhrazní Business Managera, odkud dokážeme efektivně zacílit i třeba Stories na Instagramu. Facebook ale používáme nejen pro produktové kampaně. Zároveň budujeme povědomí značek, které chtějí lidem oznámit, že existují a že mají mnoho konkurenčních výhod. Na Facebooku jsme utratili statisíce a nebojíme se říct, že z něj dokážeme vymáčknout maximum. 

Demo Img 1
Demo Img 1

Heureka & Product Ads

Mnozí prodejci o této možnosti ani nevědí, což nám dává lepší ceny za proklik a nižší počet konkurenčních inzerátů ve výsledcích vyhledávání na Heuréce. Podmínkou pro tento typ propagace je vlastní značka. Následně můžeme cílit na různá vyhledávací slova nebo kategorie, což vám přinese větší počet zobrazení, a tím pádem i prokliků. 

LinkedIN Ads 

Tento typ propagace je velice specifický, jelikož na LinkedIN aktivně působí specifická skupina uživatelů. Určitě je potřeba si zanalyzovat, zda se na Linkedinu vaše cílová skupina pohybuje. Poté už nám nic nebrání v založení vaší první kampaně v LinkedIN Campaign Manageru. 

Demo Img 1
Demo Img 1

Bing Ads

Ačkoliv se to na první pohled nemusí zdát, stále existuje nezanedbatelný počet lidí vyhledávajíc skrz vyhledávač Microsoftu. Většinou tak bývá proto, že uživatelé nechtějí instalovat Google Chrome nebo například Mozillu. V tom momentu je vhodné založit základní nastavení kampaně, aby uživatelé, kteří hledají váš produkt, neskončili u konkurence. 

Remarketing a Retargeting

Určitě už se vám stalo, že jste najeli na stránku, kde se vám nějaký produkt líbil a poté vás pronásledoval Facebookem a celým internetem několik dní. Tento typ kampaně se nazývá remarketing a pokud se vám dokonce zobrazilo více produktů, tak se jednalo o retargeting. Pomocí správně nastaveného remarketingu můžete navýšit konverzní poměr a zefektivnit svůj kompletní marketingový výdaj. Remarketing nastavujeme jak v síti Google, tak i v Seznamu a na Facebooku.

brandelevator_facebook_kampane

Budování značky je nedílnou součástí marketingového mixu každého eshopu. Začíná ovšem daleko dříve, než u "reklamy v televizi". Brand budujete již při tvorbě loga, sloganu, prvního produktu, prvního popisku "O nás". Více o tom, jak posilujeme sílu značek naleznete v samostatné kategorii, kde vám přiblížíme aspekty budování značky / brandu.   

Jaký je proces?

  • Napíšete nám na info@brandelevator.cz nebo vyplníte kontaktní formulář

  • Dohodneme si osobní schůzku nebo hovor přes Google Meet - preferujeme osobní schůzky

  • Ukážeme vám, s čím můžeme pomoci 

  • Pouštíme kampaně

  • Vyhodnocujeme

Kolik mě to bude stát?

  • pracujeme na hodinovém měsíčním rozpočtu, PPC kampaně nejsou "jednorázovka"

  • hodinový rozpočet je pouze na vás - chcete 5h měsíčně? I s tím lze něco dělat, ale chcete koukat na konkurenci, jak vás předbíhá? My to nesnášíme.

  • bojíte se, že nám zaplatíte hodinovku x několik měsíců a nic vám nevyděláme? Pojďme se dohodnout na podíl z tržeb na daném trhu, je to na vás. 

  • mrkněte na náš ceník nebo nás rovnou kontaktujte

 

Děkujeme, že jste se dočetli až sem.  Rádi bychom vám tímto nabídli konzultaci zdarma. Využijte našeho kontaktního formuláře, ozveme se vám :)

* Povinné položky

* Povinné položky

Napište nám