Audit
Audit rozdělujeme do 3 částí - audit kompletního eshopu nebo vaší domény, audit PPC kampaní anebo audit procesů firmy.
Audit eshopu
Často dostáváme poptávky na jednorázový audit eshopu, kdy procházíme web jako celek a hledáme slabá místa, která mohou buď odrazovat zákazníky, anebo snižovat průměrné pozice ve vyhledávačích. Součástí tohoto auditu je kompletní revize kategorizace webu, SEO, filtračních parametrů, dojmů z webu a tak dále. Občas se nám stane, že řekneme: "heleďte, máte to všechno v pořádku", ale to se stalo snad jen jednou.
Audit PPC kampaní
Pro klienty, kteří již PPC reklam využívají, doporučujeme nechat udělat audit, neboli důkladnou kontrolu, PPC kampaní, jelikož PPC není zajetý obor a každý rok se trendy v nastavení mění. Tímto bezplatným auditem můžete objevit slabá místa, na kterých vaše firma / eshop tratí. Stručnější audit kampaní nabízíme zdarma včetně konzultace. Jsme si jisti, že nějaká slabá místa ve vašem online marketingovém místě objevíme.
Audit procesů eshopu
Myslíte si, že máte procesy nastavené na jedničku? Běží vám to "jak po másle" i v době nejvyšší poptávky? Náš tým se také specializuje vylepšení procesů již od objednání až po vyskladnění přepravci. Důvod? Klienti nepotřebují tolik zaměstnanců, šetří náklady a snižují chybovost.
* Povinné položky
