Správa PPC kampaní
PPC reklamy
PPC reklamy jsou jedny z nejefektivnějších marketingových nástrojů, díky kterým budete na internetu vidět. Jedná se o formu placené online reklamy, která nabízí nejen skvělé zacílení, ale také vysokou účinnost a vy tak víte, že rozpočet bude vždy efektivně investovaný.
Kde můžete být vidět?
Google Ads
Dnes už jen těžko naleznete úspěšný eshop, který by nevyužíval služeb Google Ads. Tato platforma eshopům umožňuje flexibilně, ale hlavně cíleně, oslovovat své potenciální zákazníky pomocí různých typů kampaní. My tuníme všechny typy kampaní, které Google Ads nabízí, a to produktové, vyhledávací, displejové, ale také video kampaně na Youtube. Tyto kampaně avšak není tak jednoduché nastavit, a proto jsme tu my. V Google kampaních jsme utratili již více než 10 000 000 Kč a světe div se, EFEKTIVNĚ!
Heureka & Product Ads
Mnozí prodejci o této možnosti ani nevědí, což nám dává lepší ceny za proklik a nižší počet konkurenčních inzerátů ve výsledcích vyhledávání na Heuréce. Podmínkou pro tento typ propagace je vlastní značka. Následně můžeme cílit na různá vyhledávací slova nebo kategorie, což vám přinese větší počet zobrazení, a tím pádem i prokliků.
Facebook + Instagram Ads
Kdo by dnes netrávil alespoň pár minut denně na Facebooku, je to přeci standard, omrknout, co sdílejí přátelé a stránky, které sledujeme. Podle webu statista.com měl Facebook v prvním kvartále 2021 přes 1,88 miliardy aktivních uživatelů, z čehož ale neprofituje pouze Facebook. Velmi z toho profitují i firmy, které na Facebooku propagují své produkty či služby. My máme s Facebookem přes 5 let zkušeností, ale ne s projížděním příspěvků! Naše kampaně spravujeme v rozhrazní Business Managera, odkud dokážeme efektivně zacílit i třeba Stories na Instagramu. Facebook ale používáme nejen pro produktové kampaně. Zároveň budujeme povědomí značek, které chtějí lidem oznámit, že existují a že mají mnoho konkurenčních výhod. Na Facebooku jsme utratili statisíce a nebojíme se říct, že z něj dokážeme vymáčknout maximum.
Seznam Sklik
Ačkoliv lidí, kteří používají vyhledávač Seznam, stále ubývá, tak pozorujeme jeho velmi důležitou roli ve zdrojích téměř každého eshopu. Stále existuje skupina lidí, kteří na Seznam nedají dopustit. Pokud se i vaše cílová skupina po webech vlastněných Seznamem (Seznam.cz, Novinky.cz, iDNES.cz, sport.cz, prozeny.cz atp.), tak je velká škoda je neoslovit pomocí námi nastavených kampaní.
TikTok
TikTok nabývá na popularitě neskutečným tempem, což se může využít v prospěch i vaší firmy. Jak? Cílenou reklamou, stejně jako to znáte z Facebooku nebo Instagramu. Rozdílem jsou ale výsledky, jelikož na TikToku prozatím inzeruje jen hrstka inzerentů oproti ostatním médiím, a proto je inzerce daleko výhodnější.
Bing Ads
Ačkoliv se to na první pohled nemusí zdát, stále existuje nezanedbatelný počet lidí vyhledávajíc skrz vyhledávač Microsoftu. Většinou tak bývá proto, že uživatelé nechtějí instalovat Google Chrome nebo například Mozillu. V tom momentu je vhodné založit základní nastavení kampaně, aby uživatelé, kteří hledají váš produkt, neskončili u konkurence.
LinkedIN Ads
Tento typ propagace je velice specifický, jelikož na LinkedIN aktivně působí specifická skupina uživatelů. Určitě je potřeba si zanalyzovat, zda se na Linkedinu vaše cílová skupina pohybuje. Poté už nám nic nebrání v založení vaší první kampaně v LinkedIN Campaign Manageru.